Gå til innhold

Skal klippe opp en sykkel lås

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg bruke? Hilsen en ubrukelig alenemamma :)

Anonymkode: 424b6...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på låsen, veldig mange låser krever sånn bolte-tang. 

Men du kan prøve gjøre det samme som noen i nabolaget her gjorde i sommer, hun la ut på facebook-gruppe for boligområdet om noen kunne hjelpe henne :) 

Skrevet

Kan du låne en vinkelsliper er vel det det enkleste.

Skrevet

Finne (og ta bedre vare på) nøkkelen. :fnise:

Eller ... nå fikk du jo akkurat en unnskyldning for å kjøpe ny og bedre sykkel .... en sånn el-sykkel som kjører 60 km/t ... med ens (små og store) kjære på slep  i henger bak (?) :balltre: ❤️

Anonymkode: 500dd...7cf

Skrevet
16 minutter siden, padawan said:

Kan du låne en vinkelsliper er vel det det enkleste.

Ja,

og samtidig be om hjelp fra en som kan håndtere - for ikke å skade fingre eller øyne.

Finnes forresten mange typer låser, så noe generelt svar er vanskelig.
Spør noen som har litt verktøy. F.eks. en håndverker.

Gjest HankySpanky
Skrevet

Nitrogen og hammer.

Eventuelt en skikkelig boltkutter, de er gjerne 1-1,5 meter lange og klipper forholdsvis enkelt over enhver sykkellås.

Skrevet

Takk for tips. Datteren min har glemt koden på låsen! 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. Datteren min har glemt koden på låsen! 

Hva med å begynne fra 0000 (evt 000 om tre siffere)? Kan ta litt tid, men da slipper dere å klippe låsen :) Og hun kommer garantert til å huske koden etter det. 

Skrevet
48 minutter siden, Luckiness skrev:

Hva med å begynne fra 0000 (evt 000 om tre siffere)? Kan ta litt tid, men da slipper dere å klippe låsen :) Og hun kommer garantert til å huske koden etter det. 

👍

Hvis 4-sifret kode: Ett knepp pr sek, så trenger du maks 2 timer og tre kvarter (opp til kode 9999), pluss noen pauser... la oss si en kveld?

Ikke så gale...

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

👍

Hvis 4-sifret kode: Ett knepp pr sek, så trenger du maks 2 timer og tre kvarter (opp til kode 9999), pluss noen pauser... la oss si en kveld?

Ikke så gale...

Jeg har gjort dette med en koffert en gang, tok ikke mer enn 15min. Nå var jeg heldig da og begynte fra 0000 og oppover, hadde jeg valgt 9999 og nedover ville det tatt lenger tid. Men man kan ha flaks og får en super teknikk til å få det til å gå fort :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...