Gå til innhold

Lite penger til mat neste uke.. selge tarot lesninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med et barn og fram til tirsdag har jeg 50 kroner på kontoen:/ er det teit av meg å prøve å selge tarot lesninger? Har lang erfaring med å legge tarot på andre. Men kanskje det er flaut? Hva med at jeg legger tarot og folk kan donere om ønskelig? Men hvordan går jeg fram med dette?

Anonymkode: 1b91e...074

Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet

NEI, det der er svindel. Finn på noe annet, ikke sånt humbug.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er alene med et barn og fram til tirsdag har jeg 50 kroner på kontoen:/ er det teit av meg å prøve å selge tarot lesninger? Har lang erfaring med å legge tarot på andre. Men kanskje det er flaut? Hva med at jeg legger tarot og folk kan donere om ønskelig? Men hvordan går jeg fram med dette?

Innlegg på salgsside på facebook 

Anonymkode: c7bf1...607

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er du god i tarot da? 

Anonymkode: bf0af...731

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men er du god i tarot da? 

Ja :) legger tarot hele tiden ellers.. i grupper på Facebook , bekjente, venner osv.. holdt på i 10 år ca

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, Stella Rose skrev:

NEI, det der er svindel. Finn på noe annet, ikke sånt humbug.

Dokumenter svindel. 

Anonymkode: 227a5...cff

Skrevet

Hvorfor spør du ikke bare tarotkortene om svar?

Selvfølgelig helt uten sammenlikning for øvrig, men hvorfor ser vi aldri at synske personer vinner i lotto?

• Liker 20
Skrevet

Selg brukte eiendeler, lån noen kroner av bekjente eller hør med NAV om hjelp

Anonymkode: 9785f...aba

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja :) legger tarot hele tiden ellers.. i grupper på Facebook , bekjente, venner osv.. holdt på i 10 år ca

Jeg vil gjerne ha tarot legg av deg. :) Hvordan går jeg frem? Hva tar du betalt ?

Gjest Stella Rose
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dokumenter svindel. 

For meg er sånt spå greier svindel og humbug.

Skrevet

Ja, det er flaut. For deg som har drevet med det i 10 år er det kanskje ikke like flaut, men du roper jo ut at du vil tjene penger på humbug. 

Anonymkode: fc089...a52

• Liker 2
Skrevet

Ville gjort det. Drev selv med det i et par år hvor folk kom hjem til meg. Ble ganske populært også, og fikk flere tilbakemeldinger på at ting stemte. Det er ikke humbug, men kan sees på som underholdning fordi som ikke tror på det. Å underholde andre er ikke forbudt.

Anonymkode: b3329...80c

• Liker 4
Skrevet

Kan det gjøres over nett?

Anonymkode: cc2f8...878

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde du jo lest deg selv og «sett» at du ville ha lite penger og prioritert å spare litt 😂

Anonymkode: 5c942...344

• Liker 9
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr jo ikke at du faktisk kan det du holder på med selv om du har holdt på i ti år. Alle kan legge kort og tolke ut fra en bok. Det betyr ikke at de virkelig kan det. 

Anonymkode: d2bf1...c3c

Skrevet

Er det normalt å ha så liten penger at en ikke har til mat, spesielt når en har barn. Jeg går selv tom nesten hver mnd noen dager før lønn, men har jo mat fordi. Så er jeg i starten av 20 åra å prioriterer lett ett nytt klesplagg å dropper 3 middager til fordel for knekkebrød feks. Er noe jeg prøver å slutte med da, er ikke det en del av å bli voksen? 

Anonymkode: 814e7...cbd

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det betyr jo ikke at du faktisk kan det du holder på med selv om du har holdt på i ti år. Alle kan legge kort og tolke ut fra en bok. Det betyr ikke at de virkelig kan det. 

Anonymkode: d2bf1...c3c

Nei det er sant :) men erfaring har jeg., vært på kurser osv, vurderer å sette opp min egen blogg osv.  Har fått gode tilbakemeldinger er alt jeg kan si 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Da burde du jo lest deg selv og «sett» at du ville ha lite penger og prioritert å spare litt 😂

Anonymkode: 5c942...344

Dessverre er det helt umulig for meg å «spå» «lese» meg selv 😕 men fått andre til å lese meg da 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det normalt å ha så liten penger at en ikke har til mat, spesielt når en har barn. Jeg går selv tom nesten hver mnd noen dager før lønn, men har jo mat fordi. Så er jeg i starten av 20 åra å prioriterer lett ett nytt klesplagg å dropper 3 middager til fordel for knekkebrød feks. Er noe jeg prøver å slutte med da, er ikke det en del av å bli voksen? 

Anonymkode: 814e7...cbd

Er ikke normalt hver måned nei, vil ikke fordype meg i hvorfor det ble slik denne måneden :) 

Skrevet
21 minutter siden, Stella Rose skrev:

For meg er sånt spå greier svindel og humbug.

Kjøp og salg av tjenester. Hvor er svindelen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...