AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Drømte Dere mye som gravid? Når startet det evt? I natt drømte jeg at jeg gikk tur med en sau i bar overkropp å det rant melk ut av puppene mine 😂😂 Altså hva faen! Forrige natt drømte jeg at min sjef kom flyttende til meg, sov med samboeren min og kastet meg ut av huset 😂 Jeg er ikke gravid da som jeg vet om enda men hører jo om flere som drømmer mye rart. Anonymkode: 1069e...9f8
Febmamma Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Flere drømmer mye før mensen også , kommer av om hormonendringer. Samme ved graviditet så kan være enten det ene eller det andre eller ren tilfeldighet jeg drømmer alltid mye rart før mensen (etter jeg slutta på p piller )
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 39 minutter siden, Febmamma skrev: Flere drømmer mye før mensen også , kommer av om hormonendringer. Samme ved graviditet så kan være enten det ene eller det andre eller ren tilfeldighet jeg drømmer alltid mye rart før mensen (etter jeg slutta på p piller ) Åh, det visste jeg ikke 😂 Har ikke hatt det sånn før. Har aldri gått på p-piller osv. Husker jeg drømte ekstremt mye rart sist jeg var gravid også så derfor jeg lurte på om det kanskje kunne være noe i det ☺️ Uansett, takk for svar 👍🏻 Anonymkode: 1069e...9f8
Febmamma Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åh, det visste jeg ikke 😂 Har ikke hatt det sånn før. Har aldri gått på p-piller osv. Husker jeg drømte ekstremt mye rart sist jeg var gravid også så derfor jeg lurte på om det kanskje kunne være noe i det ☺️ Uansett, takk for svar 👍🏻 Anonymkode: 1069e...9f8 Det kan jo være det for deg folk er så forskjellige 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå