Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte Dere mye som gravid? Når startet det evt?

I natt drømte jeg at jeg gikk tur med en sau i bar overkropp å det rant melk ut av puppene mine 😂😂 Altså hva faen! 

Forrige natt drømte jeg at min sjef kom flyttende til meg, sov med samboeren min og kastet meg ut av huset 😂 

Jeg er ikke gravid da som jeg vet om enda men hører jo om flere som drømmer mye rart.

Anonymkode: 1069e...9f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere drømmer mye før mensen også , kommer av om hormonendringer. Samme ved graviditet så kan være enten det ene eller det andre eller ren tilfeldighet ;) jeg drømmer alltid mye rart før mensen (etter jeg slutta på p piller )

Skrevet
39 minutter siden, Febmamma skrev:

Flere drømmer mye før mensen også , kommer av om hormonendringer. Samme ved graviditet så kan være enten det ene eller det andre eller ren tilfeldighet ;) jeg drømmer alltid mye rart før mensen (etter jeg slutta på p piller )

Åh, det visste jeg ikke 😂 Har ikke hatt det sånn før. Har aldri gått på p-piller osv. 

Husker jeg drømte ekstremt mye rart sist jeg var gravid også så derfor jeg lurte på om det kanskje kunne være noe i det ☺️ Uansett, takk for svar 👍🏻

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh, det visste jeg ikke 😂 Har ikke hatt det sånn før. Har aldri gått på p-piller osv. 

Husker jeg drømte ekstremt mye rart sist jeg var gravid også så derfor jeg lurte på om det kanskje kunne være noe i det ☺️ Uansett, takk for svar 👍🏻

Det kan jo være det for deg :) folk er så forskjellige 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...