Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart på jobbintervju. Stillingen er kundeservice. Jeg møter ikke kundene face-to-face, men gjennom tlf/e-post. Jeg har nesten sluttet å bruke sminke fordi huden min ser plettfritt ut. Jeg kommer sikkert ikke til å bruke sminke på jobb hvis jeg får denne stillingen.

Trenger jeg å bruke litt sminke på intervjuet for å se presentabel ut eller kan jeg slippe det? 

Anonymkode: 54a11...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sminke er greit på intervju. For å se «våken» og fresh ut?

Anonymkode: 587e4...8ca

• Liker 3
Skrevet

Hvis du har plettfri hud så ser du vel ganske presentabel ut selv uten sminke? Så nei. 

Anonymkode: 2d839...f9e

Skrevet

Ganske vanlig med plettfrihud, det er vel flere søkere? Ta på litt sminke for å se fresh ut. 

Anonymkode: e741a...bcf

Skrevet

Jeg har også veldig fin hud, jeg bruker stort sett bare litt mascara for å se mer våken ut :) 

Skrevet

Da bruker jeg litt sminke på intervjuet 😊

- TS

Anonymkode: 54a11...cb7

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor sminke skulle ødelegge noe. Kanskje drag queen-sminke. Men normal sminke er vel ikke noe problem! 

Skrevet

Jeg kan vel med hånden på hjertet si at sminke er noe av det siste jeg har sett på når jeg har intervjuet folk til stillinger de stedene jeg har hatt gleden av å ansette folk. Og har jeg sett på sminken, er det fordi det har vært for mye, eller ikke har sett pent ut. Ikke alle har hatt plettfri hud heller, men et rent utseende og rene klær veier opp for slikt. Heller det enn flere lag for å dekke urenhetene.

• Liker 3
Skrevet

Dere er heldige dere med plettfri hud :)

• Liker 1
Skrevet
På 13.9.2018 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Litt sminke er greit på intervju. For å se «våken» og fresh ut?

Anonymkode: 587e4...8ca

Stakkars menn som alltid ser trøtte og ufreshe ut. 

Nei, gå uten sminke om du vil. :) 

Anonymkode: 6a89d...425

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...