Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #1 Del Skrevet 15. mars 2005 Trenger å høre masse fordeler ved å være singel. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #2 Del Skrevet 16. mars 2005 Det er kun du som roter. Slipper krangling Slipper å diskutere hvem som skal gjøre hva Det er bare noen,men tror det er flere fordeler enn ulemper. men noen trives slik også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. mars 2005 #3 Del Skrevet 16. mars 2005 Frihet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #4 Del Skrevet 16. mars 2005 Frihet til å velge fjernsynsprogram, til å ta et utenlandsopphold, til å være seg selv, til å flørte, til å tenke kun på seg selv, til å gå ut, til å puste, til å male leiligheten i dine farger, til å bestemme selv......... Du slipper sjalusi, dårlig selvtillit, krangler, hensyn, balansering og andre sine problemer. Et forhold innebærer forpliktelser som mange ganger føles som en klamp om foten......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kariannemor Skrevet 16. mars 2005 #5 Del Skrevet 16. mars 2005 Du er sjefen og kan gjøre akkurat det du vil akkurat når det passer deg! Og det er ingen som klager når du inviterer alle venninnene på besøk for å se romantiske jente filmer! Dessuten... Er du singel har du kun en familie å kjøpe jule og bursdag gaver til.. Slipper å finne på gave til svigermor osv.. (noe som ikke alltid er like lett..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 17. mars 2005 #6 Del Skrevet 17. mars 2005 Følge på hjernedøde TV-serier med god samvittighet Gå i slappe joggedresser hele kvelden Barbere beina bare når du gidder selv Ligge i senga halve søndagene og lese avisene Ha guttevenner uten problemer Slippe å irritere seg over hans jentevenner Ha all den gode garderobeplassen for deg selv Ikke behøve å dele godteposen med noen Drikke så mye du vil uten at noen dulter deg i siden Drite i å lakkere tåneglene Sjekke opp alle/ alt du vil Ikke vite nøyaktig hvordan neste helg vil bli og like det Ha tid til dine single venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 17. mars 2005 #7 Del Skrevet 17. mars 2005 Digger disse trådene Vil ikke bytte med noen. All of the above, pluss å beholde evnen til å tenke selv, er ting jeg liker med singellivet. Sex når jeg vil, alt egentlig når jeg vil, med hvem jeg vil, hvordan jeg vil, hvor mye jeg vil, uten dårlig samvittighet, tåkete komunikasjon, misforståelser osv. *sukker lykkelig* Bytter ikke med noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2005 #8 Del Skrevet 20. mars 2005 Single er smartere, i følge denne artikkelen i VG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 20. mars 2005 #9 Del Skrevet 20. mars 2005 Single er smartere, i følge denne artikkelen i VG Ja - og så Har jeg da bestandig visst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 21. mars 2005 #10 Del Skrevet 21. mars 2005 Sex når jeg vil... Kan du ha sex når du vil når du er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 21. mars 2005 #11 Del Skrevet 21. mars 2005 Tja, selvgjort er velgjort, kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 23. mars 2005 #12 Del Skrevet 23. mars 2005 Selvsagt er det mange fordeler ved å være singel Du kan gjøre hva du vil når du vil, se på den filmen du vil på tv'n, lage middag eller la være, du har badet helt for deg selv. Jeg er singel og trives godt med det,- akkurat nå har jeg fått en venn som er ganske mange år yngre enn meg (18år yngre) og vi kan sitte i timesvis og diskutere uten at noen blir sjalu! Jeg har ihvertfall en frihet som jeg ikke kan tenke meg å bytte ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 25. mars 2005 #13 Del Skrevet 25. mars 2005 Kan du ha sex når du vil når du er singel? Om man ser noenlunde brukbart ut (og er jente) er det gjerne fortere gjort å invitere ukjente menn med seg hjem enn det er å overtale kjæresten til å ha sex med seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 25. mars 2005 #14 Del Skrevet 25. mars 2005 Du har ingen svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 26. mars 2005 #15 Del Skrevet 26. mars 2005 Om man ser noenlunde brukbart ut (og er jente) er det gjerne fortere gjort å invitere ukjente menn med seg hjem enn det er å overtale kjæresten til å ha sex med seg.. Det var egentlig den innrømmelsen jeg var ute etter Men hvis det er vanskelig for en jente å få kjæresten til sengs er det uansett noe veldig gale et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2005 #16 Del Skrevet 26. mars 2005 Det var egentlig den innrømmelsen jeg var ute etter Men hvis det er vanskelig for en jente å få kjæresten til sengs er det uansett noe veldig gale et sted. Høres for meg merkelig ut at det skulle være lettere å få sex som singel enn i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel-pingel Skrevet 21. april 2005 #17 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg tipper *Fiona* mener at hun selv kan bestemme når hun vil ha sex, altså ikke føle noe press fra mannen når han vil (for han vil kanskje hele tiden)... Andre fordeler med å være singel: - reise så mye du vil - lage mat midt på nettene :-) - la huset/leiligheten flyte litt (rot og støv), uten at folk legger seg oppi det - sove så leeenge du vil i helgene - bruke penger på akkurat det som passer deg - flørte når du vil - flørte med hvem du vil - aaaahhhh, livet er herlig dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #18 Del Skrevet 22. april 2005 ja, nyt det! men du verden så vanskelig man kan få det når man først skal etablere seg! da er man kjempe bortskjemt! og får et kjempesjokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #19 Del Skrevet 27. april 2005 Du slipper å bekymre deg for den andre parten. Ingen stress om du ikke vet hvor han er eller andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 28. april 2005 #20 Del Skrevet 28. april 2005 Enig med alle her....spesielt Foxy Lady. Da jeg gikk tur med bikkja i går, gikk det opp for meg at for første gang på lenge, tenkte jeg på........INGENTING! Etter mange år med bekymringer, og å gå på tå og hev for ikke å irritere eksen, usikkerhet og en vond, gnagende følelse inni meg, er jeg faktisk FRI! Nå sier jeg ikke at alle forhold er vanskelig og vonde. Men, Åh, så godt det er, å ha en liten pause!!! her er min lille liste på små dagligdagse ting jeg slipper å forholde meg til som singel; Kan spise hva jeg vil, når jeg vil Det er bare bikkja som snorker slipper å forholde meg til forball!! kan ha de vennene jeg vil Kan kjøpe klær og luksusting til meg selv, uten å få en sur kommentar tar hensyn kun til ett barn...nemlig jenta mi, som ER et barn...ikke oppfører seg som et barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå