Gå til innhold

fordeler ved å være singel?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er kun du som roter.

Slipper krangling

Slipper å diskutere hvem som skal gjøre hva

Det er bare noen,men tror det er flere fordeler enn ulemper.

men noen trives slik også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Frihet til å velge fjernsynsprogram, til å ta et utenlandsopphold, til å være seg selv, til å flørte, til å tenke kun på seg selv, til å gå ut, til å puste, til å male leiligheten i dine farger, til å bestemme selv.........

Du slipper sjalusi, dårlig selvtillit, krangler, hensyn, balansering og andre sine problemer.

Et forhold innebærer forpliktelser som mange ganger føles som en klamp om foten.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sjefen :) og kan gjøre akkurat det du vil akkurat når det passer deg! Og det er ingen som klager når du inviterer alle venninnene på besøk for å se romantiske jente filmer!

Dessuten... Er du singel har du kun en familie å kjøpe jule og bursdag gaver til.. Slipper å finne på gave til svigermor osv.. (noe som ikke alltid er like lett..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følge på hjernedøde TV-serier med god samvittighet

Gå i slappe joggedresser hele kvelden

Barbere beina bare når du gidder selv

Ligge i senga halve søndagene og lese avisene

Ha guttevenner uten problemer

Slippe å irritere seg over hans jentevenner

Ha all den gode garderobeplassen for deg selv

Ikke behøve å dele godteposen med noen

Drikke så mye du vil uten at noen dulter deg i siden

Drite i å lakkere tåneglene

Sjekke opp alle/ alt du vil

Ikke vite nøyaktig hvordan neste helg vil bli og like det

Ha tid til dine single venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Digger disse trådene :sjarmor:

Vil ikke bytte med noen. All of the above, pluss å beholde evnen til å tenke selv, er ting jeg liker med singellivet. Sex når jeg vil, alt egentlig når jeg vil, med hvem jeg vil, hvordan jeg vil, hvor mye jeg vil, uten dårlig samvittighet, tåkete komunikasjon, misforståelser osv.

*sukker lykkelig*

Bytter ikke med noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det mange fordeler ved å være singel :kul: Du kan gjøre hva du vil når du vil, se på den filmen du vil på tv'n, lage middag eller la være, du har badet helt for deg selv. Jeg er singel og trives godt med det,- akkurat nå har jeg fått en venn som er ganske mange år yngre enn meg (18år yngre) og vi kan sitte i timesvis og diskutere uten at noen blir sjalu! Jeg har ihvertfall en frihet som jeg ikke kan tenke meg å bytte ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ha sex når du vil når du er singel?

Om man ser noenlunde brukbart ut (og er jente) er det gjerne fortere gjort å invitere ukjente menn med seg hjem enn det er å overtale kjæresten til å ha sex med seg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man ser noenlunde brukbart ut (og er jente) er det gjerne fortere gjort å invitere ukjente menn med seg hjem enn det er å overtale kjæresten til å ha sex med seg.. :P

Det var egentlig den innrømmelsen jeg var ute etter :wink: Men hvis det er vanskelig for en jente å få kjæresten til sengs er det uansett noe veldig gale et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Det var egentlig den innrømmelsen jeg var ute etter :wink: Men hvis det er vanskelig for en jente å få kjæresten til sengs er det uansett noe veldig gale et sted.

:Nikke: Høres for meg merkelig ut at det skulle være lettere å få sex som singel enn i et forhold. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Jeg tipper *Fiona* mener at hun selv kan bestemme når hun vil ha sex, altså ikke føle noe press fra mannen når han vil (for han vil kanskje hele tiden)...

Andre fordeler med å være singel:

- reise så mye du vil

- lage mat midt på nettene :-)

- la huset/leiligheten flyte litt (rot og støv), uten at folk legger seg oppi det

- sove så leeenge du vil i helgene

- bruke penger på akkurat det som passer deg

- flørte når du vil

- flørte med hvem du vil

- aaaahhhh, livet er herlig dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja, nyt det! men du verden så vanskelig man kan få det når man først skal etablere seg! da er man kjempe bortskjemt! og får et kjempesjokk! :roll::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle her....spesielt Foxy Lady.

Da jeg gikk tur med bikkja i går, gikk det opp for meg at for første gang på lenge, tenkte jeg på........INGENTING!

Etter mange år med bekymringer, og å gå på tå og hev for ikke å irritere eksen, usikkerhet og en vond, gnagende følelse inni meg, er jeg faktisk FRI!

Nå sier jeg ikke at alle forhold er vanskelig og vonde.

Men, Åh, så godt det er, å ha en liten pause!!!

her er min lille liste på små dagligdagse ting jeg slipper å forholde meg til som singel;

Kan spise hva jeg vil, når jeg vil

Det er bare bikkja som snorker

slipper å forholde meg til forball!!

kan ha de vennene jeg vil

Kan kjøpe klær og luksusting til meg selv, uten å få en sur kommentar

tar hensyn kun til ett barn...nemlig jenta mi, som ER et barn...ikke oppfører seg som et barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...