Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Ta flere hull i ørene på en gang (Oslo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vanlige hull i ørene men ønsker to til oppover øret på hvert øre. Har gjort dette et par ganger før (tatt ett ekstra hull i øret) men det har blitt mislykket hver gang (hullene blir for langt fra hverandre). Hvor i Oslo anbefaler du å ta sånne hull? Og hva koster det sånn ca?

Tilleggsspørsmål: synes også tragus piercing er fint. Noen som har erfaringer med dette? Har hørt det er helt j*vlig. Har du et sted å anbefale å ta dette? Kan man ta alle hullene likt, eller bør man ta targus piercing alene?

Anonymkode: 1aadc...d80

Skrevet

Gjør det ordentlig, hos en piercingartist. Jeg syns ikke tragus er særlig vondere enn annen brusk.

Skrevet

Pin point eller Blekk! Tatt i hull i øra begge steder og veldig fornøyd!

Anonymkode: f4a0c...076

Skrevet

Pinpoint Piercing i andre etasje opp vindeltrappa i Strøget mellom Torggata og Storgata.
Flinke folk, ålreite priser, hver sjette piercing gratis og de tar mange på en gang. Tok fire i øra og en i nesa samtidig den ene gangen jeg var der.

Tragus er litt vanskelig å si noe om, siden det kommer veldig an på hvordan ørene dine er oppbygd og om du bruker øreplugger i det hele tatt.
Skal du ta tragus, bør du kun ta i ett øre samme dagen, for å unngå at du ikke har en side å ligge på om natta.

Skrevet

Pinpoint Piercing! Gjorde akkurat som du i august i fjor :)

Var veldig greit å ta dem, overraskende hvor lite vondt det var å ta såpass mange samtidig,
og de grodde kjempefint.
Nå har jeg veldig vanskelig gro-kjøtt som er skjørt,
så mine krangler litt enda i form av at noen av hullene blør litt inne i mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...