Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Hm.. et litt pinlig spørsmål; Går dere på do når partneren er i samme rom? Hos oss står sambo og pisser( :o ) mens jeg f.eks. fjerner sminke osv. på kvelden. Når jeg derimot skal på do, jager jeg han ut av badet. Orker ikke tanken på at han skal se meg når jeg sitter på doringen! Er jeg ekstremt beskjeden eller er dette normalt? (nå mener jeg selvfølgelig ikke når det er nr. 2 på gang, da låser vi døren både jeg og han, så sitter vi i møkkalukta for oss sjøl, det skulle bare mangle! )
Midnattsol Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Å gå på do vil jeg helst gjøre alene og jeg har heller ingen interesse av å være i rommet når han er på do. Men vi har ingen nøkkel i døra og trenger ikke det heller. Den andre kommer ikke inn på badet når det er opptatt!
Gjest Trudi Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 Vi sitter alltid og roper til hverandre når en er på do, så er ikke så beskjedre på den fronten. :-) (Samtaleroper - ikke kjefter, alstå. Hihi...)
Midnattsol Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Roper? Hørtes slitsomt ut. Er det nødvendig da?
Arkana Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 Jeg vil helst være i fred på toalettet. Hvis jeg derimot vet han sitter i fred et stykke unna og jeg bare skal tisse raskt kan jeg godt la døra være vid åpen, men vanligvis lukker og låser jeg.
Tigerlily Skrevet 15. mars 2005 #7 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har ingen problemer med å være til stede når sambo tisser, sminker meg og sånn. Jeg har derimot litt problemer med å tisse med han til stede, da må han være i dusjen eller noe. Har kanskje noe med at han er mer påkledd enn meg når han skal tisse?
Gjest Daniella_ Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 Vi sitter alltid og roper til hverandre når en er på do' date=' så er ikke så beskjedre på den fronten. :-) (Samtaleroper - ikke kjefter, alstå. Hihi...)[/quote'] Sånn;? "Arne, hvor mye tisser du nå a?" DU "Njaa, ble en del, drakk litt mye vann" Nei, men over til saken. Nei, låser ikke døren.
Gjest en gjest Skrevet 16. mars 2005 #9 Skrevet 16. mars 2005 Nei, vi låser ikke døren. Ingen av oss har grenser angående intimitet ovenfor hverandre. Det er veldig naturlig for oss å ha det slik.
Lillesøster Skrevet 16. mars 2005 #10 Skrevet 16. mars 2005 Vi deler bad, tisser, renser og rullerer der inne.
BayliZ Skrevet 16. mars 2005 #11 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har ingen problemer med å være til stede når sambo tisser' date=' sminker meg og sånn. Jeg har derimot litt problemer med å tisse med han til stede, da må han være i dusjen eller noe. Har kanskje noe med at han er mer påkledd enn meg når han skal tisse?[/quote'] Akkurat som jeg skulle sagt det selv :-)
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #13 Skrevet 16. mars 2005 Jeg foretrekker å være alene på do og lukker døra, men låser den ikke såsant vi ikke har besøk og det samme gjør han. Foretrekker også og barbere legger og slikt uten påsyn og det samme gjelder en del andre ting. Liker å ha litt privatliv jeg og føler meg heller ikke så snerten hverken når jeg sitter på do eller barberer legger...
Suzy Skrevet 16. mars 2005 #14 Skrevet 16. mars 2005 Jeg kan tisse når han er på badet og han gjør av og til det samme, men jeg liker best å gå alene på do. Låser ikke døra, men ingen av oss går inn når døra er igjen og den andre er på do.
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2005 #15 Skrevet 16. mars 2005 Å gå på do vil jeg helst gjøre alene og jeg har heller ingen interesse av å være i rommet når han er på do. Det hender noen ganger at vi tisser med den andre tilstede. Det er da vi skal ha fellesdusj Vi pleier å låse døra selv om vi har eget bad. Ungene bruker vårt til dobesøk og tannpuss dersom deres eget bad er opptatt.
*Lene* Skrevet 16. mars 2005 #16 Skrevet 16. mars 2005 Vi tisser i kor..hehe.. Andre veien gjøres privat
Krølltoppen Skrevet 16. mars 2005 #17 Skrevet 16. mars 2005 Her låses aldri badedøren, men den er lukket ja! Noe må være privat synes jeg.
Gjest SumoBryter Skrevet 16. mars 2005 #18 Skrevet 16. mars 2005 Jeg er ikke flau... kan godt tisse mens han ser på....
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2005 #19 Skrevet 16. mars 2005 Jeg låser ikke døra, men han kommer ikke inn før jeg er ferdig på do. Det eneste vi gjør sammen på badet er å bade & pusse tenner..
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #20 Skrevet 16. mars 2005 Vi deler bad' date=' tisser, renser og rullerer der inne.[/quote'] Vi og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå