AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Hei, Kjøper dere designermerker ang. produkter til kropp i dusj? Tenker på alt fra KICKs til Rituals til f.eks. Aqua Di Parma-såper til 400 kr. vs. det billige på daglivare til 10-20 kr. Hva gjør at du kjøper billig i så fall, vs. kvalitet? Anonymkode: dfb12...a3f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør at du kjøper billig i så fall Jeg bruker Kiwi sin First Price sjampo og balsam, da disse passer perfekt til mitt hår. I tillegg er den nevnte sjampoen ganske høyt opp på listen i en test av sjampoer FIRST PRICE SJAMPO ER BEDRE ENN MANGE SJAMPOER SOM ER SVÆRT KOSTBARE Anonymkode: 87472...ad0 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Kjøper dere designermerker ang. produkter til kropp i dusj? Tenker på alt fra KICKs til Rituals til f.eks. Aqua Di Parma-såper til 400 kr. vs. det billige på daglivare til 10-20 kr. Hva gjør at du kjøper billig i så fall, vs. kvalitet? Anonymkode: dfb12...a3f Tror du at billig betyr at det er lavere kvalitet bestandig? I så fall tar du grundig feil. Anonymkode: 87472...ad0 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 " BILLIG KONKURRENT: First Price shampoo og balsam ble vinner da disse tre merkene ble blindtestet. Frisørsjampo knust av billigmerke i TV 2-test: - Billigst sjampo er best!"https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/2E5py/frisoersjampo-knust-av-billigmerke-i-tv-2-test-billigst-sjampo-er-best Anonymkode: 87472...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #5 Skrevet 12. september 2018 " Sjamposjokk: Svinedyr frisørsjampo verst i test Redken er 58 ganger dyrere enn billigsjampoen. Dropp den hvis du har normalt hår." https://www.tv2.no/a/3913741/ Anonymkode: 87472...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #6 Skrevet 12. september 2018 Hvor er du ts? Anonymkode: 87472...ad0 1
_popcorn_ Skrevet 12. september 2018 #7 Skrevet 12. september 2018 Jeg handler det som passer best pengebok og hud/hårtype. Har testet noen billigmerker av hårprodukter, og ser ut som ett lykketroll med dreads, men mange sjampo/balsam til 100kr er perfekt for mitt hår. 2
Gjest Stella Rose Skrevet 12. september 2018 #8 Skrevet 12. september 2018 Kjøpte en dyr sjampo hos frisøren engang, som skulle være perfekt for mitt hår, største makkverket jeg har kjøpt, betalte ca 400 kr for dritten. FRANCK PROVOST og JOHN FRIEDA liker jeg best, men bruker også andre som Define
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #9 Skrevet 12. september 2018 Hva med dusjkrem, da? Anonymkode: dfb12...a3f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #10 Skrevet 12. september 2018 Jeg har fått veldig tørr og kløende hodebunn (klør meg til blods om natta), så har prøvd meg frem i et års tid med både billige fra butikken og dyre fra salonger. Mye dårlig i alle prisklasser, men jeg fant omsider som funker for meg. Holder meg til den! Kjøper den største flasken Dr Bronners dusjsåpe/olje, den er utrolig drøy i bruk. Er ikke opptatt av merker, men liker alt som lukter godt, Anonymkode: 42c20...889
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #11 Skrevet 12. september 2018 Kjøper aldri "designer" varer, man skal være rimelig naiv hvis man tror at denne type produkt er produsert eksklusivt på egne fabrikker og er bedre enn andre produkter. Innholdet er akkurat det samme som "billigvarene" som kommer fra samme fabrikk. Men det finnes faktisk enkle sjeler som gladelig betaler trippel for pris etiketten på et produkt så lenge det er "designer" eller "eksklusivt". Jeg tror ikke disse personene betaler trippel pris for seg selv, men heller for å fremstå som velstående idioter for omgangskretsen. Anonymkode: c2ea3...263
applestories Skrevet 12. september 2018 #12 Skrevet 12. september 2018 Jeg har noen jeg veksler mellom, noen billige og noen dyre, men har aldri vært i nærheten av 400 kroner for en flaske sjampo. Hud, hår og hodebunn oppfører seg ulikt alt etter vær, temperatur, stress, spisevaner, og hvor man er i måneden. Jeg varierer derfor mellom ulike sjampoer og har aldri merket en som fungerer bedre enn gjennomsnittet. Men bruker jeg den samme mer enn en uke eller to merker jeg at håret blir fortere fett og midtskillen som går ned i nakken blir tydelig få timer etter siste dusj. Men med "typisk nordisk" tynt, slett, "rett-ned-hår" så er det begrenset hvor mye forskjell en sjampo kan gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #13 Skrevet 12. september 2018 Jeg må bytte shampo og balsam ofte, de aller billigeste balsamene hjelper ikke på mitt hår, men alle de andre er helt ok. Betaler aldri over 50 kr flaska. Anonymkode: 2efaf...f83 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #14 Skrevet 12. september 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med dusjkrem, da? Anonymkode: dfb12...a3f Oj! Jeg er litt sløv og har glemt å kjøpe dusjsåpe på hundrede år Jeg vasker faktisk hele kroppen (og hendene) med first price flytende håndsåpe Anonymkode: 87472...ad0
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #15 Skrevet 12. september 2018 Før brukte jeg lano i dusjen. Men etter at de endret duft og innhold på lano så tåler ikke huden min lano lengre. Anonymkode: 87472...ad0
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #16 Skrevet 12. september 2018 Jeg bruker Korres Guava dusjsåpe, elsker duften. Den er ikke å få i Norge lenger, i alle fall ikke hos Vita der jeg pleide å kjøpe den, så "hamstrer" (kjøper 3-4 flasker) i Kiel når jeg er på tur med Kielferga et par-tre ganger i året. Jeg bruker Moroccanoil sin sjampo for normalt hår med "original scent" og er veldig fornøyd. Bruker spraybalsam fra Schwartzkopf etter anbefaling fra frisøren min og er veldig fornøyd med det, håret blir ikke fett like fort som når jeg bruker "vanlig" balsam. Hadde jeg ikke hatt råd til det hadde jeg brukt rimeligere produkter fra dagligvaresjappa, Define sjampo og Lano dusjsåpe duger det også. Anonymkode: de8ba...aee
applestories Skrevet 12. september 2018 #17 Skrevet 12. september 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med dusjkrem, da? Anonymkode: dfb12...a3f Jeg kjøpte en gang en dyr en. Eller, jeg tror jeg plukket den ut og fikk den i julegave. Brukte den av og til, endte opp med at den luktet fælt - hadde sikkert spart den for lenge, den var jo så dyr. Kan bruke hva som helst så lenge det lukter godt, men er ikke alltid jeg husker på å ta med såpe inn i dusjen, så da blir det sjampo over hele meg. Som hun sa, hun som brukte sjampo for ekstra fylde og volum; skjønner at slankekuren ikke virker når man starter dagen med å vaske kroppen i den der. 1
Perelandra Skrevet 12. september 2018 #18 Skrevet 12. september 2018 De billigste typene som First Price og Coop funker ikke for meg. De vasker sikkert håret reint, men inneholder ikke noen pleiende ingredienser og gjør håret mitt knusktørt og stivt. Jeg foretrekker kvalitetsprodukter som passer til hårtypen min, tørt og krøllete, men kan også bruke noen typer av butikksjampo og balsam. Den gule fra Elvital funker ganske bra. Egentlig et valg av balsam viktigere enn sjampo. Så lenge balsamen inneholder pleiende stoffer for mitt tørre hår, har det mindre å si hvordan sjampoen er. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #19 Skrevet 12. september 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med dusjkrem, da? Anonymkode: dfb12...a3f lano og babyolje. Bruker lano 1 dag i uka der jeg skrubber huden, ellers vasker jeg meg med babyolje, duger det for babyer, så duger det for meg😂 Anonymkode: 2efaf...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå