AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Jeg startet som lærling som frisør, plassen jeg var på viste seg å bare være en vits, jeg ble ikke lært en ting og brukt som personlig assistent så jeg sluttet for det ville jeg ikke, var som om jeg kun var der for å gjøre livet hennes lettere. Deretter jobbet jeg som vaskehjelp i en ny frisørsalong som desverre ikke var godkjent for lærlinger, og var litt treg med å finne meg noe ettersom jeg trivdes så godt. Jeg måtte finne en ny plass uansett og søkte litt, uten hell og da ble lærekontrakten min hevet etter for lang tid uten plass. Jeg startet på påbygg og tenkte kanskje jeg kunne starte på blanke ark etter dette året. Kan jeg ha mista retten til læreplass nå? Jeg synes ikke de i opplæringskontoret har vært noe hyggelige og hjelpsomme så gleeder meg ikke til å måtte tilbake til å være i kontakt med de igjen, men jeg vil gjerne bli frisør. Jeg har sendt en mail siden de selvfølgelig ikke svarer på tlf, og det har gått en stund så jeg lurer jo, purrer og purrer ingen svar. Føler ikke de liker meg noe særlig, er redd for at dem vil si at de ikke er intressert i å hjelpe meg /samarbeide med meg.. Jeg har vært vanskelig ja- den første gangen, men jeg har jo en stemme selv om jeg er lærling eller..? Hva sier dere? Hva vet dere om dette? Takker på forhånd til de som har noen kloke ord til meg og ikke er ekle, er nesten litt lei meg før jeg vet hva som er hva. Anonymkode: 6d93f...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå