Gå til innhold

iphone xs vs iphone xs max

Gjest haze

Anbefalte innlegg

hvilken ville du gått for, og hvorfor?

er det verdt å bruke den ekstra tusenlappen på bedre batteri og større telefon? 

veldig usikker på hvilken jeg skal gå for... telefonen synger på siste randen og jeg må ha en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at du ikke skal ha en R da? 😛 Har ikke fulgt så mye med på hva som er forskjellen på de - jeg er fornøyd med x-en min og har ingen planer om å bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Titania skrev:

Sikker på at du ikke skal ha en R da? 😛 Har ikke fulgt så mye med på hva som er forskjellen på de - jeg er fornøyd med x-en min og har ingen planer om å bytte :)

ja. hadde det ikke vært for at R ikke har dobbelt kamera, hadde jeg glatt gått for den. Men jeg har vært fotointeressert i mange år, og heller nok derfor mot xs variantene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, kjøper ikke overprisede produkter bare fordi det er "kult" og at enkelte smalsporede personer tror det er status og bra kvalitet.

Hvis noen skulle mene noe annet så burde de i det minste se noen av videoene til Louis Rossman på YT før de argumenterer om det motsatte.

Anonymkode: 2a71d...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen, kjøper ikke overprisede produkter bare fordi det er "kult" og at enkelte smalsporede personer tror det er status og bra kvalitet.

Hvis noen skulle mene noe annet så burde de i det minste se noen av videoene til Louis Rossman på YT før de argumenterer om det motsatte.

Har såvidt sett på andre mobiler, men de var ikke billige de heller, og kjøper man noe som er garantert trøblete når det lander i fingrene på noen som ikke kan å bruke de😁

Anonymkode: faaea...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

har hatt samsung for ikke så lenge siden, og det som trakk meg vekk fra den var at den var uvant å skrive på, samt at kameraet hadde mye større brennvidde, spesielt på frontkameraet. det likte jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HankySpanky

Har alltid hatt iPhone og oppgraderte akkurat "gratis" via jobben til en iPhone 8 (ikke s).

Utstår ikke Android OS'et, nesten uansett hva slags implementasjoner det er snakk om, og google-play virker som en lekeplass for virusmakere og hackere.

Huawei ? Aldri i livet, Kinesisk overvåkingsapparat.

Vet ikke helt hva jeg går for etter 8, men det er en god stund til.

Nye iPhone X (og den originale) er overpriset, hva faen skal du med en telefon til 16000,- ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max er vel like stor som Plus modellene har vært? Jeg gikk fra iPhone 6s til 7 Plus for et par år siden og syntes den ble for stor. Den er i grenseland til å være for stor til at jeg klarer å håndtere den med en hånd og for stor til at det er behagelig å ha den i lomma. Da X kom i fjor byttet jeg til den og er veldig fornøyd med størrelsen. Den klarer jeg å håndtere med en hånd og den har den har stor og god skjerm. Har ikke tenkt å bytte nå, en skulle jeg byttet ville jeg kjøpt Xs ikke Xs Max.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en rekke iPhoner siden 3’eren, men når min 8 pluss dør blir det nok et annet merke. Fy fader så de priser seg ut av markedet!! 

Ser Huawhei P20 pro koster halvparten av den nye iPhonen....

synd jeg ikke liker android (har det på jobbtelefonen)

Anonymkode: ea492...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har hatt en Nexus 6P før, samme størrelse som en Max, og det var helt greit. Har det siste året hatt en iPhone X og den er jeg fornøyd med. Men, er en techgeek og har lest meg opp og sett utallige reviews, og basert på dette samt prøving i butikken er jeg sikker på at jeg vil oppgradere til XS, og da går jeg for Max. 

Forskjellen mellom X og XS er såpass liten at fet ikke er verdt pengene, men om man derimot ønsker en stor skjerm, synes jeg at det er verdt det. Skjermen er nydelig og stor. Fysisk, synes jeg ikke det er en enorm forskjell når det kommer til å håndtere den eller ha den i lomme., og jeg har kvinnehender. 

Anonymkode: f325f...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med XS Max. Hadde 7 plus sist og det web uaktuelt å gå tilbake til vanlig størrelse. Max er såvidt litt mindre enn Plus i fysisk størrelse men skjermen såklart mye større. Helt perfekt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...