AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Ser at det har skjedd en del på den fronten og at man nå kan kjøpe skapsenger/sammenleggbare senger med vanlige madrasser og motor. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 6bc6c...699
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 de er jo så fryktelig dyre, de som er ferdiglaget. så blir mye billigere å kjøpe sovesofa eller sånn seng på ikea som kan bli om til dobbel seng. jeg har vurdert det ved to anledninger men begge gangene stoppet prisen meg. Og egentlig også størrelse. Sjekk det ut om du planlegger å ha det i et lite rom eller i kjeller/loft med lav takhøyde. For størrelsen på rammen er 20 cm lengre enn madrassen, på hver siden. Anonymkode: 60624...154
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: de er jo så fryktelig dyre, de som er ferdiglaget. så blir mye billigere å kjøpe sovesofa eller sånn seng på ikea som kan bli om til dobbel seng. jeg har vurdert det ved to anledninger men begge gangene stoppet prisen meg. Og egentlig også størrelse. Sjekk det ut om du planlegger å ha det i et lite rom eller i kjeller/loft med lav takhøyde. For størrelsen på rammen er 20 cm lengre enn madrassen, på hver siden. Anonymkode: 60624...154 Takk for tips! Hadde ikke tenkt på det med takhøyde... ts noen andre? Anonymkode: 6bc6c...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå