mariadobie Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 har lest mange steder at menn skal ha mange erogene soner de og, og ikke bare pikken. f eks brystvortene, halsgropen, rumpa osv.. Men problemet mitt er at kjæresten min sier det ikke er noe godt, bare kiler... Prøver å kysse han på halsen f eks, men da knekker han bare sammen. :-? Og det er ikke vits i å stryke på han, sier han selv, for det blir bare kjedelig... Jeg har prøvd å spørre han om hva han liker, men han sier selv han ikke vet helt... Eneste han liker er at jeg suger og slikker på brystvortene hans når det er like før han kommer. Kan det være jeg gjør noe galt? Jeg vil ha mer sex, skjønner dere... og han vil ikke ha så mye, fordi han ikke er så kåt.... Har dere noen gode tips til hvordan jeg kan gjøre han kåt, uten å måtte ta på pikken hans?? For det får jeg ikke lov til når han ikke er kåt.... Sånn som med meg, så funker det utmerket at han bare stryker litt på meg, hvisker noen godord i øret, og kysser meg litt på halsen, så er jeg klar som bare juling!
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Den største erogene sonen er vel forsåvidt hjernen, hvordan den reagerer på hva den ser (henne) og hva den hører (enten hun nyter eller forteller hvordan hun har til hensikt at jeg skal nyte) Ellers er det vel i stor grad de klassiske + noen små overraskelser underveis. - hårfestet i nakken - ørene - halsen - albugropen - anklene - brystvortene - smalryggen - blant annet
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 Ingen av mine 3 langvarige sexpartnere (menn) gjennom livet har likt å bli befølt på brystvortene. Og jeg synes det er så synd, for det er en interessant plass å ta på!! Har prøvd å fiske litt, men de jeg har spurt sier at det stort sett dreier seg om kjønnsorganet, evt. anus. Så derfor hadde jeg gitt opp å gå på oppdagelsesferd. Men jeg skjønner av innleggene over at det finnes menn som ikke bare fokuserer på det mellom bena!
Gjest Kaffegjesten Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Selvfølgelig er p*kken og området rundt der erogent, men som en kom inn på her sitter det mest i hjernen - hos menn som hos kvinner. Er ikke hjernen med kan du glemme alt annet. Synes det virker litt rart at ikke andre menn (iallefall de så langt i denne tråden) ikke har andre erogene soner enn (rundt) p*ikken. Jeg har iallefall det - og de gangene kona "gjør noe annet" tenner det meg så det holder. Jeg liker godt hvis hun bruker hender og munn svært mange andre steder enn på p*ikken. Hvis du er i humør til å tørre å prøve noe annet - så gjør det. Hvis ikke det tenner de fleste - menn eller kvinner er det litt rart - synes nå jeg. Det er bedre å tørre å prøve, for så å finne ut at "det der var ikke noe for meg" enn aldri å prøve noe. Da kan det fort bli litt kjedelig, noe det lett kan gjøre etter svært mange års ekteskap.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #5 Skrevet 16. mars 2005 Selvfølgelig er p*kken og området rundt der erogent, men som en kom inn på her sitter det mest i hjernen - hos menn som hos kvinner. Er ikke hjernen med kan du glemme alt annet. Synes det virker litt rart at ikke andre menn (iallefall de så langt i denne tråden) ikke har andre erogene soner enn (rundt) p*ikken. Jeg har iallefall det - og de gangene kona "gjør noe annet" tenner det meg så det holder. Jeg liker godt hvis hun bruker hender og munn svært mange andre steder enn på p*ikken. Hvis du er i humør til å tørre å prøve noe annet - så gjør det. Hvis ikke det tenner de fleste - menn eller kvinner er det litt rart - synes nå jeg. Det er bedre å tørre å prøve, for så å finne ut at "det der var ikke noe for meg" enn aldri å prøve noe. Da kan det fort bli litt kjedelig, noe det lett kan gjøre etter svært mange års ekteskap. Kanskje man må være forelsket for å tenne masse på de andre områdene? Når jeg har sex er det stort sett med elskere som ikke har følelser for meg, og da er det liten romantikk og den slags følelser med i bildet, altså får man ikke noe gratis, og må ta den direkte tilnærmelsen og gå rett på kjønnsorganet? (Huff, dette hørtes mye verre ut enn virkeligheten, jeg er ikke prostituert, altså... :oops: )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå