AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #21 Del Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, FrodeF skrev: Ta en tur til legen og forklar problemet. Det er mange som bruker medisiner i slike stressende situasjoner. Medisinen under fjerner ikke nervøsiteten, men skjuler symptomer som skjelving osv. https://www.felleskatalogen.no/m/medisin/pranolol-actavis-562924 Alternativt vival eller andre benzopreparater. Anonymkode: 49104...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #22 Del Skrevet 14. september 2018 Har ikke hørt noe fra jobben, skal jeg ta det som at jeg ikke blir kontaktet igjen? Om jeg ikke blir kontaktet igjen drar jeg like så greit til nav å søker trygd Anonymkode: 77663...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #23 Del Skrevet 14. september 2018 Bør jeg kanskje ringe de å spørre? Anonymkode: 77663...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #24 Del Skrevet 14. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke hørt noe fra jobben, skal jeg ta det som at jeg ikke blir kontaktet igjen? Om jeg ikke blir kontaktet igjen drar jeg like så greit til nav å søker trygd Anonymkode: 77663...bb6 Ja, du kan nok ta det sånn. Du får nok ikke trygd fordi du meldte pass til et jobbintervju. Anonymkode: 49104...cf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #25 Del Skrevet 14. september 2018 Du får garantert ikke den jobben. Å lyve til en fremtidig arbeidsgiver og avlyse et intervju pga nervøsitet ga deg et avslag før du hadde gitt beskjed omtrent Anonymkode: b17ab...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå