Tule Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 hei enkelte får det til det her for de togode naboer til og se pinglete ut :-? http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/ar...ticle646891.ece jeg skal inrømme at jeg og har gjort tabber og jeg skal vedstå meg en del dumme ting med husting og tekstiler men og vaske en bukes i bensin for og få vekk en flekk man skal ha lite ommløp i hodet for og gjrøe noe sånt, jeg har og mine tvil om det er sant jeg ser ikke for meg vordan man skla få det til både det og få det inn i maskinen og at det skal ta fyr og om han hadde fått det itl tenk vordan det hadde luktet av den buska poyf hm han hadde ikke åpen kjøkkenløsning da ser jeg de har ikke kommet så langt og blitt så moderne der hm hilsen
Gjest celine Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Tror nok han følte seg smart da han skulle forklare årsaken til eksplosjonen til det lokale brannvesen.. Denne var BRA, Tule :-)
Dødspingvinen Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Håper han hadde tatt av buksene før han begynte flekkfjerningen, ellers tror jeg kanskje det er blitt flere av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå