AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Har et spørsmål om cetrotide. På pakken står det oppbevares i kjøleskap. Kan oppbevares i romtemperatur uåpnet i 3 mnd. Når jeg henta pakken på apoteket var den ikke i kjøleskap. Vet heller ikke om den har vært i kjøleskap før den kom til apoteket. Så vet ikke hvor lenge den har vært i romtemperatur. Jeg er usikker på når jeg får starte prøvingen, og når medisinen skal brukes. Noen som har erfaring? Kan de ha gått bort med anbefaliong å ha i kjøleskap? Anonymkode: 69925...9fc
occultatum Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 Jeg hentet ut cetrotide i går og da fikk jeg beskjed om at sprøytene måtte i kjøleskap raskest mulig.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et spørsmål om cetrotide. På pakken står det oppbevares i kjøleskap. Kan oppbevares i romtemperatur uåpnet i 3 mnd. Når jeg henta pakken på apoteket var den ikke i kjøleskap. Vet heller ikke om den har vært i kjøleskap før den kom til apoteket. Så vet ikke hvor lenge den har vært i romtemperatur. Jeg er usikker på når jeg får starte prøvingen, og når medisinen skal brukes. Noen som har erfaring? Kan de ha gått bort med anbefaliong å ha i kjøleskap? Anonymkode: 69925...9fc Søk på felleskatalogen, eller kontakt utleveringsapoteket ditt og spør der. Anonymkode: 8fcd3...242
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk på felleskatalogen, eller kontakt utleveringsapoteket ditt og spør der. Anonymkode: 8fcd3...242 Felleskatalogen står det samme. Altså kjøleskap. Anonymkode: 69925...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå