Gå til innhold

Flügger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal male litt innendørs hjemme, og får god rabatt på Flügger. Jeg har ingen erfaring med den malingen, jeg pleier å bruke Lady, men her er det litt penger å spare. 

Hva er dine erfaringer med Flügger? Like bra som Lady? 

Anonymkode: fc16a...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handlet flugger på rabatt som deg da jeg pusset opp. Merket først forskjell da jeg kjøpte Jorun senere for å male et rom. Dekket mye bedre, blir ikke mer flugger på meg. 

Anonymkode: 62d2d...c63

Skrevet

Det eneste jeg har kjøpt hos Flügger er maling til tak, og den er den beste maling til tak jeg har brukt. Og jeg har malt mange tak. 

Anonymkode: 1fd82...7db

Skrevet

Jeg synes Jotun er utrolig mye bedre enn Flugger! Med Flugger slet jeg med skjolder, og det ble ikke et perfekt resultat. Jotun Wonderwall derimot! Tommel opp

Skrevet

Jeg har brukt Flügger på gulv, benkeplate og noe interiør, og er kjempefornøyd. 
Har brukt Lady på de veggene jeg har malt, men valget ble gjort på grunn av pris/tilgjengelighet da. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt Flugger, faktisk sist i går. Helt ok maling. Ifh til pris, kan jeg også anbefale Monter sin Opus maling. Jeg får også gode rabatter hos Flugger, og kjøper stort sett maleutstyr der. Godt fornøyd. Tips om maskeringstape: Biltema sin orange fungerte supert! 

Anonymkode: 86e81...b91

Skrevet

Flugger har veldig god takmaling og mange gode produkter. De er veldig store i Danmark. Relativt billige koster har de også.

Anonymkode: f1b88...eb1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...