AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Unngå unngå unngå! Skitne rom. Ikke slik England er kjent for men mensflekker i toalettet, kaffe oppigjennom veggene, mugg på vegger og på bad (og vi hadde et oppgradert nytt rom..). Frekke ansatte. Total mangel på kundeservice. De har ekstremt mange dårlige reviews og de som er gode reviews er gjester som har vært inn og ut. På mine fem dager der var det hvert gang jeg gikk forbi resepsjonen noen som klagde, og alle klagene ble avfeid. Vi har prøvd å klage i ettertid, og det har tatt 15 eposter og utallige telefonsamtaler å få de i snakk. I vårt tilfelle var rommet skittent og de vasket ikke når vi ba om det - ledelsen har anerkjent at rommet ikke var "rent nok ifht min standard" men vil ikke refundere noe siden vi ble boende. Vi hadde ikke noen andre valg da rommet allerede var betalt for og vi aldri fikk mulighet til å bytte rom da alle klager måtte gå igjennom klageavdelingen som kun var åpen i ukedagene... Lokasjonen var absolutt flott - men det er SÅ mange gode hotell i London i samme prisklasse at jeg vil anbefale ALLE å unngå et hotell som kan gi så ekstremt mye hodebry og frustrasjon. Ingenting er verre enn å få ødelagt ferien eller humøret av et kjipt hotell. Har noen andre bodd der og hatt lignende opplevelser? Anonymkode: 866f0...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 Flere enn at jeg ville bodd der. https://no.tripadvisor.com/Hotel_Review-g186338-d193174-Reviews-Central_Park_Hotel-London_England.html En score på 3,5 er det absolutt minste jeg ville godtatt, og da må det være billig eller veldig sentralt. Anonymkode: 39372...109 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 Jeg bodde på dette hotellet i 2015 og syntes det var helt OK. Jeg fikk i utgangspunktet et gammelt og slitt enmannsrom uten vindu som jeg ikke var fornøyd med, men jeg ble oppgradert til et nyoppusset enmannsrom høyere opp i etasjene pga. en vask som ikke var i orden på det tidligere rommet med en gang jeg ga beskjed om problemer i resepsjonen. Hadde personlig ingen problemer utover dette med hotellet og jeg oppfattet de ansatte som svært serviceinnstilte. Men, jeg bor gjerne i Queensway når jeg besøker London og da velger jeg heller Mstay Hotel 43 eller 49 (leilighetshotell) som bare er noen meter nedenfor i samme gate. Anonymkode: 61758...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå