Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg har nylig begynt som ringevikar og jobbet 2 dager i slutten av august, lønningsdag er den 12 september..altså i dag, men jeg har ikke fått lønn.

Jeg lurer da på om jeg får lønn kun for 2 dager i oktober.. da det er 1 måned innestående..eller om lønna da blir de 2 dagene pluss det jeg har jobbet til den 12 i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er litt treghet i systemet siden det er første gang. 

Sjekk med dem om de har fått registrert alt rett. Normalt burde du fått utbetalt for august nå. Så om de ikke kan utbetale før, så kommer begge måneder i oktober. 

Skrevet

Hvor seint i august? Når skrev du kontrakt og meldte inn hvilken konto du ville ha lønna på? Og når godkjente du timelista?

Anonymkode: 07da5...5ec

Skrevet

første vikarjobbene mine var 28 og 29 august,konto for lønn har vært i kommunen i over 2 år da jeg har vært lærling nå før jeg ble vikar.

Har nylig fått kontrakt, men ikke rukket å sendt den tilbake enda, kan det være grunnen kanskje?😳

Skrevet

Her sendes timelistene inn den 20. Så da får de som er ringevikar lønn for det de har jobbet mellom 20 juli og 20 august den 12 september. Er det samme opplegg hos dere, så vil det du har jobbet etter 20 august og før 20 september komme 12 oktober. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...