Gå til innhold

Menn: hva tenker dere om kvinners underliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper vi kan holde dette respektfullt.

Jeg opplever ofte å høre at menn snakker om pupper og rumpe. Men hva mener dere egentlig om våre underliv? Hva er ditt forhold til vaginaer? Synes du det er deilig, ekkelt, fint, rart, what ever. 

Leste i VG om det noen menn hadde skrevet om deres syn på kvinners underliv, og det gjorde meg veldig glad! Det var bare et par stykker, men likevel. 

Selv er jeg fornøyd med mitt underliv, og kunne ikke tenkt meg å operere, eller fikse på det. 

Men nysgjerrig er jeg. Jeg har hatt partnere som snakker om underlivet mitt og gir meg komplimenter, mens andre sier ingenting. Venninnene mine er enige i at vi vet for lite om hva menn synes om oss der nede, men vi skulle gjerne visst mer. Å vite at menn synes positivt om våre vaginaer bedrer selvfølelsen, selvtilliten, gjør oss tryggere, og mer tilfredse. 

Som en side note synes jeg at det mannlige underliv er deilig, fint, fascinerende og det tenner meg. Selvfølgelig er noen menn ikke helt min type, men sånn generelt så synes jeg peniser er awesome. 

Anonymkode: 87b6e...41a

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilige og spennende fordi de er forskjellige til utseende, form, følsomhet, duft, smak, fuktighet, og den samme kan forandre mange av disse egenskapene fra gang til gang eller i løpet av en elskov.

Mye å utforske og oppdage, heldigvis ser det ut til at man ikke blir ferdig med det.😀

Har aldri møtt noen der underlivet, isolert sett, har vært en show-stopper.

• Liker 3
Skrevet

Hvis du er på fisketur her så får du napp. 

En velstelt vagina blir jeg skikkelig kåt av. Om det er små lepper, store lepper, om den henger ut eller ikke har ikke så mye å si. 

• Liker 4
Skrevet

Har ennå til gode å se en ren vulva som ikke var fin. Men ikke en av de er like, akkurat som vakre blomster i naturen eller vakre snøfnugg. Men som han over sier, den må være velstelt og være ren. Akkurat som en penis ikke blir så delikat hvis det er 2 uker siden den var vasket. Men så lenge vulva er normalt rengjort - så har jeg ikke noe i mot å utforske den, smake på den, lukte på den, bruke fingrene på den. Selve vagina, altså skjedekanalen har jeg ikke hatt så mye forhold til visuelt - har ikke brukt spekulum for å studere dens indre gemakker, har bare følt den lukke seg om og klemme på min penis. Og det er forsåvidt veldig deilig, varmt, vått, sugende og masserende. Altså så lenge den er noenlunde nyvasket, ikke helt overgrodd av hår - så sier jeg: "Vi ses senere du" og går til "angrep" på vulva med tunge, lepper og fingre inntil du ber om nåde. 

Skrevet
41 minutter siden, Rocka69 skrev:

Har ennå til gode å se en ren vulva som ikke var fin. Men ikke en av de er like, akkurat som vakre blomster i naturen eller vakre snøfnugg. Men som han over sier, den må være velstelt og være ren. Akkurat som en penis ikke blir så delikat hvis det er 2 uker siden den var vasket. Men så lenge vulva er normalt rengjort - så har jeg ikke noe i mot å utforske den, smake på den, lukte på den, bruke fingrene på den. Selve vagina, altså skjedekanalen har jeg ikke hatt så mye forhold til visuelt - har ikke brukt spekulum for å studere dens indre gemakker, har bare følt den lukke seg om og klemme på min penis. Og det er forsåvidt veldig deilig, varmt, vått, sugende og masserende. Altså så lenge den er noenlunde nyvasket, ikke helt overgrodd av hår - så sier jeg: "Vi ses senere du" og går til "angrep" på vulva med tunge, lepper og fingre inntil du ber om nåde. 

Så fint skrevet.

Tror mange usikre jenter og kvinner ble beroliget av dette svaret. 

Anonymkode: b7443...7d9

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever ofte å høre at menn snakker om pupper og rumpe. Men hva mener dere egentlig om våre underliv? Hva er ditt forhold til vaginaer? Synes du det er deilig, ekkelt, fint, rart, what ever. 

Leste i VG om det noen menn hadde skrevet om deres syn på kvinners underliv, og det gjorde meg veldig glad! Det var bare et par stykker, men likevel. 

Selv er jeg fornøyd med mitt underliv, og kunne ikke tenkt meg å operere, eller fikse på det. 

Men nysgjerrig er jeg. Jeg har hatt partnere som snakker om underlivet mitt og gir meg komplimenter, mens andre sier ingenting. Venninnene mine er enige i at vi vet for lite om hva menn synes om oss der nede, men vi skulle gjerne visst mer. Å vite at menn synes positivt om våre vaginaer bedrer selvfølelsen, selvtilliten, gjør oss tryggere, og mer tilfredse. 

Som en side note synes jeg at det mannlige underliv er deilig, fint, fascinerende og det tenner meg. Selvfølgelig er noen menn ikke helt min type, men sånn generelt så synes jeg peniser er awesome. 

Jeg er fan :tommelopp: Det kan jo variere, men mange damer har et underliv som er vakkert,delikat(barbert/glatt/frisert) velsmakende og ekstremt innbydende på alle måter. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker underlivet til kvinnen. Har jo mine preferanser, men har aldri sett et ekkelt eller mindre pent underliv. Å så er jeg i mot å fikse på det pga utseende. Så bra at du er fornøyd TS👍

• Liker 1
Skrevet

Underlivet er noe helt herlig, jeg syntes det smaker godt, lukter søtt og ser meget pent ut. Jeg blir tent om det er litt hår der og jeg blir overrasket om det ikke er der en dag også. 

Jeg er fascinert av underlivet til dere kvinner siden det er ikke så lett å forstå seg på ! Noenganger er dere klare og andre ganger er det helt utilgjengelig. Men vær stolt av dit eget underliv. Tror alle vil elske det ❤️😘💋

• Liker 2
Skrevet

Typen min er visst veldig kresen på underliv 😂 han sa at han egentlig skulle ha en one nightstand en gang, men klarte det ikke da han så vaginaen hennes fordi han syntes den var ekkel... Han ble helt rød i ansiktet når han sa det, og jeg så på hele han at han virkelig skjemtes over det når han tenkte på det. Det handlet visst om fargen, så ut som et sår sa han... men veldig fornøyd med min da 😂 så noen menn bryr seg visst om det 🙄 

Anonymkode: 5e6a0...cb8

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen min er visst veldig kresen på underliv 😂 han sa at han egentlig skulle ha en one nightstand en gang, men klarte det ikke da han så vaginaen hennes fordi han syntes den var ekkel... Han ble helt rød i ansiktet når han sa det, og jeg så på hele han at han virkelig skjemtes over det når han tenkte på det. Det handlet visst om fargen, så ut som et sår sa han... men veldig fornøyd med min da 😂 så noen menn bryr seg visst om det 🙄 

Alle normale menn bryr seg om det da. Det er vel samme som at dere damer ikke mener at alle peniser er like fine og fristende.

Anonymkode: 0bf8c...f17

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle normale menn bryr seg om det da. Det er vel samme som at dere damer ikke mener at alle peniser er like fine og fristende.

Anonymkode: 0bf8c...f17

Ja jeg ville jo trodd det. Jeg klarer ikke falle for en mann med liten penis f.eks. kall meg gjærne overfladisk, men jeg liker det bare ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Takk til dere som tar dere tid til å svare meg. Jeg blir genuint glad av å lese hva dere synes er positivt med vaginaer. Kanskje det er litt fisking, men det er vel greit å ønske litt positivitet :)

Skrevet

Kvinners underliv er det beste som finnes. Lukta, synet, smaken ig følelsen. 

Jeg får bare lyst til å kose og slikke. :):)

Skrevet

Godt å høre noen er heldig. Selv har jeg det styggeste jeg har sett. Skulle gjerne gjort noe med det, men tør ikke. 

Anonymkode: b93b9...37c

Skrevet

Er det NOE folk bør gi en god F i er i hvordan ANDRE (fremmede ) synes om underliv…………………………

Selvtillitt er en fin egenskap.

Anonymkode: db8ff...fba

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det NOE folk bør gi en god F i er i hvordan ANDRE (fremmede ) synes om underliv…………………………

Selvtillitt er en fin egenskap.

Jeg gir F ikke F i det. Synes det er kjempeinteressant. Det betyr ikke at jeg ikke har selvtillit. Jeg er fornøyd med mitt eget underliv :)

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir F ikke F i det. Synes det er kjempeinteressant. Det betyr ikke at jeg ikke har selvtillit. Jeg er fornøyd med mitt eget underliv :)

Ok, da har vi forskjellige meninger om det, det er jo greit :)

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre noen er heldig. Selv har jeg det styggeste jeg har sett. Skulle gjerne gjort noe med det, men tør ikke. 

Hvordan ser det ut da? Er nok ikke så gæli som du tror tipper jeg:)

Anonymkode: 494f6...c2e

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser det ut da? Er nok ikke så gæli som du tror tipper jeg:)

Anonymkode: 494f6...c2e

Det er veldig lange lepper og åpent. Ikke noe smal sprekk her. Så egentlig veldig misfornøyd. 

Skrevet

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig lange lepper og åpent. Ikke noe smal sprekk her. Så egentlig veldig misfornøyd. 

Hva vil veldig lange si? I cm? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...