Gå til innhold

rar sluk i dusjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

de siste gangene jeg har dusjet har jeg lagt merke til at vannet ikke går like fort ned i sluken som før. Jeg åpnet opp lokket og syns sluken så noe rar ut, i tillegg til at det er vann i selve sluken. Hva kan jeg gjøre? 

9AF35119-7100-4A03-9D1B-8A524A5337CF.jpeg

Anonymkode: 45d4f...49b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert masse hår nedi der som tetter? Du får renske ut

• Liker 1
Skrevet

Det skal stå vann i sluken. 

Anonymkode: 2d7a0...765

• Liker 2
Skrevet

Sluket må rengjøres innimellom. Og det må være vann i det, eller så lukter det høgg!

Anonymkode: 68754...e5d

Skrevet

Takk for svar. Jeg prøvde å pirke nedi med noe langt men fikk ikke tak i noe, så jeg fikk ikke tak i noe som tetter heller

Skrevet

Du må på en måte ta tak i den minste ringen, drei den rundt og trekk opp. Ta på deg hansker om du har. Det er ganske nasty🙈

Skrevet

Ta på hansker og bruk hånda til å dra opp det du får tak i. Dette bør du faktisk gjøre minst en gang i året. Kjempeekkelt ja, men en del av vanlig vedlikehold. 

Skrevet

Gammelt sluk? Ser ut som badet er «renovert», men sluken er ikke byttet?

Anonymkode: 8909e...0a5

Skrevet

Jeg bruker Plumbo på disse. Funker fett!

Anonymkode: 68a2b...381

Skrevet
På 12.9.2018 den 17.09, AnonymBruker skrev:

Hei

de siste gangene jeg har dusjet har jeg lagt merke til at vannet ikke går like fort ned i sluken som før. Jeg åpnet opp lokket og syns sluken så noe rar ut, i tillegg til at det er vann i selve sluken. Hva kan jeg gjøre? 

9AF35119-7100-4A03-9D1B-8A524A5337CF.jpeg

Ta tak i de to tappene å drei til det løsner, ta ut slukpotta, gjør denne ren , monter igjen etterpå 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...