Gå til innhold

Medicus eller klinikk Hausken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge er relativt nyåpnede, og ligger sentralt i Stavanger. Det er snakk om ivf eller icsi. Hva vil du anbefale?

Anonymkode: cd3a3...41e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det har noe å si, selv om jeg bare har erfaring med Hausken. Mitt inntrykk er at de fleste er fornøyde med sin klinikk, uansett. 

Men jeg tror ikke Hausken har kommet i gang med å gjøre hele forsøket i Stavanger ennå, man må til Haugesund for uttak og innsett. Det skal på plass så fort de bare kan, men sjekk for sikkerhets skyld. Du bør også sjekke Medicus, i begynnelsen måtte de sende pasientene til Trondheim for uttak, det er jo enda lenger. Men tror de har alt i Stavanger nå. 

Skrevet
13 timer siden, Albbas skrev:

Jeg tror ikke det har noe å si, selv om jeg bare har erfaring med Hausken. Mitt inntrykk er at de fleste er fornøyde med sin klinikk, uansett. 

Men jeg tror ikke Hausken har kommet i gang med å gjøre hele forsøket i Stavanger ennå, man må til Haugesund for uttak og innsett. Det skal på plass så fort de bare kan, men sjekk for sikkerhets skyld. Du bør også sjekke Medicus, i begynnelsen måtte de sende pasientene til Trondheim for uttak, det er jo enda lenger. Men tror de har alt i Stavanger nå. 

Ja det var sånn inntil ganske nylig, men fra Mai av kunne begge klinikkene tilby alle behandlinger her i Stavanger. TS

Skrevet (endret)
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det var sånn inntil ganske nylig, men fra Mai av kunne begge klinikkene tilby alle behandlinger her i Stavanger. TS

Nei, Hausken kunne det ikke i mai/sommer fordi de måtte bytte lokaler først. Jeg var der senest i går og de sa at det fortsatt gjenstår litt med lokalene. Men mulig de greier uttak der nå, det spurte jeg ikke om, men i august var de hvertfall ikke i stand til uttak/innsett i Stavanger (da spurte jeg). De nye lokalene åpnet nå nylig,men som sagt gjenstår fortsatt litt. Men om det er snakk om 1 eller 3 uker har det jo ikke så mye å si for deg. :)

Endret av Albbas
Skrevet

Nå har jeg lest litt om legen som jobber på Medicus i Stavanger, har også vært hos på hans offentlige klinikk, og det er jo bare skryt å finne om han. Tror jammen jeg hadde gitt Medicus et forsøk hvis jeg var deg, eller hvis jeg selv skulle hatt nytt forsøk. Du kan evt sende meg PM hvis du vil vite mer om min erfaring med Hausken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...