Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #1 Del Skrevet 15. mars 2005 Lurer egentlig bare på hva jeg må rekne med å betale for et par rulleski jeg? Er nybegynner så jeg kan lite om dette... Må jo forberede seg til sommerskisesongen vettu Finnes det noe nettsted som anbefales med tanke på å kanskje få kjøpt noen brukte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #2 Del Skrevet 15. mars 2005 Du må nok regne med ca 3000. Men de holder lenge hvis du passer på å byte på hvilken side du bruker dem på. Annenhver tur på hvert ben. Hvis ikke vil hjulene bli slitt ujavnt og må byttes på halve tiden. Nye hjul koster nesten det samme som nye ski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #3 Del Skrevet 17. mars 2005 Om du kjøper et par "kombiski" kan du nok komme lavere i pris enn 3000 kr og siden du ikke har gått på rullski tror jeg nok dette passer helt fint for deg. De jeg har koster fremdeles litt under 2000 kr og har holdt seg i 8 år nå. Hjulene er vel bytta en gang, tror jeg. Men du kan jo alltids høre med en skiklubb om noen medlemmer har noen ski til salgs - da får du kanskje et par til halv pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå