Gå til innhold

Hva angrer du på at du ikke gjorde?


PurpleRain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eigentlig veldig lite, alt eg har gjort er produkt av kvem eg var på den tida eg tok diverse val. Eg har heller aldri gjort noko med onde overlagte intensjonar. Forholda rundt har også kunnet forklara kvifor eg har gjort enkelte ting når eg var under utvikling. Men når det er sagt har eg etter beste evne prøvd å læra av erfaringar som kanskje ikkje var så gunstige.

Eg angre på at eg ikkje tok kontakt med stebestemora mi etter ho fekk hjerneblødning, det burde eg ha gjort. Eg var oppslukt i mitt eiget liv og budde i eit anna land, likevel burde eg ha tatt kontakt. Ræva gjort av meg.

Eg angre på at eg ikkje sparte meir pengar når eg var yngre. Det burde eg ha gjort.

Angre på enkelte episodar om har skjedd når eg var under påvirkning av alkohol. På sikt syntest ikkje det tilførte livet mitt noko meining og vart avhalds. Sjølv om eg aldri var heilt ute på kjøret, savne ikkje drikking.

Ellers synest eg meiningslaus angring ikkje har noko hensikt, men folk bør stå opp for det di har gjort. Kjenne litt på det, reflektera over det og prøva bli betre personar.
 

 

Anonymkode: 87538...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke hadde sex med flere da jeg var yngre. Var for redd for å bli stemplet som løs, eller som hore. Begrenset meg selv seksuelt fordi jeg er kvinne. 

Anonymkode: c3895...514

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Angrer på at jeg ikke hadde sex med flere da jeg var yngre. Var for redd for å bli stemplet som løs, eller som hore. Begrenset meg selv seksuelt fordi jeg er kvinne. 

Anonymkode: c3895...514

Jar du ikke sex nå. 

 

 

Anonymkode: ba9a1...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angrer på at jeg ikke hadde sex med flere da jeg var yngre. Var for redd for å bli stemplet som løs, eller som hore. Begrenset meg selv seksuelt fordi jeg er kvinne. 

Anonymkode: c3895...514

det er så sant..jeg også angret mye på det. Men begrenset meg ikke, hadde bare ikke draget på damer. Ganske jævlig å gå rundt å være kåt hele tiden uten å få seg noe.

Anonymkode: 1a055...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angrer på at jeg ikke sa fra at jeg ble misbrukt når det skjedde. Det kunne forandret mye, men ikke noe å gjøre med det nå. 

Anonymkode: 115b3...7f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke ba om hjelp da jeg var barn. Foreldrene mine burde aldri hatt barn.

Anonymkode: 17e05...7d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg droppet ut av psykiatrisk behandling når jeg hadde all verdens muligheter for å klare det pga menneskene rundt. Er skikkelig forbannet på meg selv for det, kunne vært mye friskere i dag.

Anonymkode: 5506b...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg sluttet å lære å spille piano. 

Det er jo litt for dumt, jeg har et flott piano, men ingen kan spille på det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stan skrev:

Angrer på at jeg sluttet å lære å spille piano. 

Det er jo litt for dumt, jeg har et flott piano, men ingen kan spille på det. 

Aldri for sent 👍

Anonymkode: ba9a1...9da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Angrer på at jeg ikke sa fra at jeg ble misbrukt når det skjedde. Det kunne forandret mye, men ikke noe å gjøre med det nå. 

Anonymkode: 115b3...7f0

Klem.vanskelig å si ifra om slikt,ikke døm deg selv for det. 

Anonymkode: ba9a1...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke var alene noen år i 20- åra. Gikk fra et forhold til et annet. Lykkelig gift med barn nå. Hadde bare vært deilig å ha noen år for meg selv den gangen. 

Men, ble fort forelsket i mange fantastiske menn, så det er jo ikke noe å angre på i grunn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jar du ikke sex nå. 

 

 

Anonymkode: ba9a1...9da

Joda, men nå er jeg gift. Blir ikke sex med flere da. 

Anonymkode: c3895...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angrer på at vi ikke fikk barn tidligere. Eller, fikk det ikke til, rettere sagt. Det hadde vært mye lettere å være småbarnsforeldre når man var i 20-årene enn i 30- og 40-årene.

Angrer på at jeg ikke valgte en annen utdanning.

Angrer på at jeg ikke slanket meg tidligere.

 

Anonymkode: 2fa94...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Angrer på at vi ikke fikk barn tidligere. Eller, fikk det ikke til, rettere sagt. Det hadde vært mye lettere å være småbarnsforeldre når man var i 20-årene enn i 30- og 40-årene.

Anonymkode: 2fa94...5a7

Tror det er litt sånn "gresset er alltid grønnere på den andre siden". 

Anonymkode: 8c501...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg har vært så dårlig til å holde kontakten med gamle venner. I flere år skammet jeg meg så fælt over at jeg ikke klarte å fungere i jobb at jeg trakk meg unna folk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting jeg angrer på og det er at jeg ikke fullførte vidergående, og at jeg dermed aldri gikk på universitetet hvor jeg kunne studert historie skikkelig og blitt historiker eller arkeolog.

I løpe av mine 35 år er det, det eneste jeg angrer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...