Gå til innhold

Første arbeidsdag i barnehage - hva skal jeg ha med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen har jeg min første arbeidsdag i barnehage. Er tilkallingsvikar gjennom et bemanningsbyrå. Hva burde jeg ta med? Har skrevet ned matpakke, innesko, utesko, yttertøy, ekstra sokker.. Er det noe mer jeg burde tenke på? Har ikke fått noe særlig informasjon.

Hva er lurt å ha som fottøy ute i barnehagen?

Anonymkode: cb477...7d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du være der et par dager eller bare i morgen? Det er ikke alle steder vikarer få ha ting liggende, så det er lurt å pakke slik at du kan ta det med frem og tilbake hver dag! Husk SKIFTETØY! Ja, de ansatte trenger det også, for plutselig skjer det ting og da er det greit å kunne skifte, jeg lærte det på den harde måten! Drikkeflaske er også lurt å ha, ha gjerne navn på den! Lue og votter kan også være en ide selv om det ikke er så kaldt foreløpig da. Det er også veldig lurt å gå i klær som det ikke er krise å få maling, lim eller lignende på seg! Solbriller om været er pent! Navn i klær og sko kan også være lurt!

Sko som er varme er det beste nå fremover, muckboots fra Felleskjøpet brukte jeg på senhøsten og vinteren når jeg jobbet i barnehagen, ellers gikk det i joggesko, fjellsko, vinterstøvler, sandaler om sommeren, alt etter vær og årstid. Bruk sko som er varme og som tåler lek, vann, søle og som er gode på føttene!

Noen barnehager har yttertøy (som kjeledresser) til vikarer men dette er ikke lurt å regne med, så lenge du ikke har vært der før og vet at du vil få låne! 

Anonymkode: 817de...3b1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...