AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Hei dere! Jeg har vært på 2 vellykket dates med en fyr. Vi har kjent hverandre i 1 år, men har ikke møttes før nå siden han studerte i England. Om 2 uker reiser han tilbake og er ikke hjemme igjen (for godt) før om 2 år. Jeg foreslo derfor at vi kunne møtes igjen på torsdag (i morgen) da han reiser til foreldrene og blir borte til helga. Dette sa jeg før vi tok farvel på siste daten, og plukket opp tråden igjen på mandag. "La meg sjekke vaktlista i morgen (tirsdag)" sa han. Jeg har ennå ikke hørt noe mer og sitter igjen med en følelse av at han ikke prioriterer å møte meg.. Har full forståelse hvis han ikke kan pga. jobb, men hvor vanskelig er det å si ifra? Vi snakket litt i går og jeg ventet bare på et svar. Den kom aldri, jeg gidder heller ikke mase. Vi har en sykt bra connection (noe han selv har sagt), jeg måtte bare komme på besøk sa han. Jeg synes det er for tidlig, vil heller møtes så mye som mulig i den korte han har igjen i Norge (har også sagt ifra). Men han følger jo ikke opp.. Er jeg urimelig som tenker sånn? Anonymkode: d8235...263
Vandrer1 Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 Ikke urimelig det Har en lignende greie med en jente, har bra connection, men ting har kjølnet litt siden det er litt for lenge siden vi har møttes. Så jeg har tenkt å stille et slags ultimatum snart. Hun sier hun har lyst til å møte meg igjen, men tegnene hun gir er så mixed, om du skjønner. Må ta initiativ selv.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 Vet du hva han vil da? Han oppfører seg jo ikke som en som vil noe seriøst og siden han er i utlandet i to år til så har han jo ikke helt den livssituasjonen til å kunne ha noe seriøst heller. Anonymkode: 9371d...757 1
eller Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 Forvent ikke for mye. Han skal reise bort i to år, og et hett kjærlighetsforhold over lang distanse er sjelden ideelt. Han kan like deg og ha lyst til å bli bedre kjent, men det er gjerne ikke deg han bruker tiden på før han drar, når det ikke er lurt å stimulere forelskelse for verken deg eller ham. Kanskje du har truffet en fyr som ikke brenner lyset i begge ender? Bruk tid på å bli bedre kjent. To år er lenge, men ikke sammenlignet med resten av livet (om det blir et mål å bli gamle sammen). 1
Gjest Minesveiper Skrevet 12. september 2018 #5 Skrevet 12. september 2018 (endret) 6 hours ago, AnonymBruker said: Hei dere! Jeg har vært på 2 vellykket dates med en fyr. Vi har kjent hverandre i 1 år, men har ikke møttes før nå siden han studerte i England. Om 2 uker reiser han tilbake og er ikke hjemme igjen (for godt) før om 2 år. Jeg foreslo derfor at vi kunne møtes igjen på torsdag (i morgen) da han reiser til foreldrene og blir borte til helga. Dette sa jeg før vi tok farvel på siste daten, og plukket opp tråden igjen på mandag. "La meg sjekke vaktlista i morgen (tirsdag)" sa han. Jeg har ennå ikke hørt noe mer og sitter igjen med en følelse av at han ikke prioriterer å møte meg.. Har full forståelse hvis han ikke kan pga. jobb, men hvor vanskelig er det å si ifra? Vi snakket litt i går og jeg ventet bare på et svar. Den kom aldri, jeg gidder heller ikke mase. Vi har en sykt bra connection (noe han selv har sagt), jeg måtte bare komme på besøk sa han. Jeg synes det er for tidlig, vil heller møtes så mye som mulig i den korte han har igjen i Norge (har også sagt ifra). Men han følger jo ikke opp.. Er jeg urimelig som tenker sånn? Anonymkode: d8235...263 Nei, det er ikke overstemmelese mellom ord og handling. Dette virker uansett dødfødt om han skal flytte vekk 2 år? Skal man få slike avstandsforhold til å virke tenker jeg at man må gå inn for det, og her har du en fyr som så vidt gidder å møte deg. Hadde jeg virkelig hatt følelser for en dame hadde jeg fått til et møte på en eller annen måte selv om timeplanen var fullt opp. Endret 12. september 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #6 Skrevet 12. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva han vil da? Han oppfører seg jo ikke som en som vil noe seriøst og siden han er i utlandet i to år til så har han jo ikke helt den livssituasjonen til å kunne ha noe seriøst heller. Anonymkode: 9371d...757 Han har sagt at han vil finne ei å være sammen med. Der deler vi samme tankegang. Men hadde også full forståelse om jeg ikke ville «vente» i 2 år. Nevnte også flere ganger at jeg bare måtte komme på besøk. Jeg ble litt stille idag og da tok han kontakt istad, spurte hvordan dagen min har vært osv. Men skal jeg spørre ang. imorgen? Har egentlig konkludert med at vi ikke møtes (lagt andre planer nå), men bare hater å ikke få svar. TS Anonymkode: f744f...20c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #7 Skrevet 12. september 2018 14 minutter siden, Minesveiper skrev: Nei, det er ikke en overstemmelese mellom ord og handling. Dette virker uansett dødfødt om han skal flytte vekk 2 år? Skal man få slike avstandsforhold til å virke tenker jeg at man må gå inn for det, og her har du en fyr som så vidt gidder å møte deg. Hadde jeg virkelig hatt følelser for en dame hadde jeg fått til et møte på en eller annen måte selv om timeplanen var fullt opp. Tja, han nevnte noe om neste fredag. Men det var ikke 100% sikkert, og jeg gidder jo ikke sette av dagen sånn som ting er nå. Skjønner at han må prioritere familien osv, men vi har jo ukedagene også. Jeg jobber mye og det vet han. Men har sagt at det ikke er noe problem for meg å få til midt i uka (som imorgen) så lenge vi planlegger. Og det gjør jo ikke vi akkurat.. TS Anonymkode: f744f...20c
Maleficenta Skrevet 12. september 2018 #8 Skrevet 12. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere! Jeg har vært på 2 vellykket dates med en fyr. Vi har kjent hverandre i 1 år, men har ikke møttes før nå siden han studerte i England. Om 2 uker reiser han tilbake og er ikke hjemme igjen (for godt) før om 2 år. Jeg foreslo derfor at vi kunne møtes igjen på torsdag (i morgen) da han reiser til foreldrene og blir borte til helga. Dette sa jeg før vi tok farvel på siste daten, og plukket opp tråden igjen på mandag. "La meg sjekke vaktlista i morgen (tirsdag)" sa han. Jeg har ennå ikke hørt noe mer og sitter igjen med en følelse av at han ikke prioriterer å møte meg.. Har full forståelse hvis han ikke kan pga. jobb, men hvor vanskelig er det å si ifra? Vi snakket litt i går og jeg ventet bare på et svar. Den kom aldri, jeg gidder heller ikke mase. Vi har en sykt bra connection (noe han selv har sagt), jeg måtte bare komme på besøk sa han. Jeg synes det er for tidlig, vil heller møtes så mye som mulig i den korte han har igjen i Norge (har også sagt ifra). Men han følger jo ikke opp.. Er jeg urimelig som tenker sånn? Anonymkode: d8235...263 Hes just not that into you 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå