Gå til innhold

Bh?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

har en datter på 12 som sier hun ønsker bh. Hun sier de fleste andre i klassen bruker det og mener selv hun trenger det hun og. Hun har ikke noe store pupper så jeg ser ikke behovet helt enda. Sier ikke at jeg skal nekte henne det lurer bare på hva dere hadde sagt. Det blir vel uansett behov for det snart så er vel ikke vits og holde igjen noe sørlig lengre...

Anonymkode: c9142...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel bare å kjøpe det først som sist. Husker hvordan jeg og venninnene mine var i den alderen. Det var stor stas å få sin første BH 🙂

Anonymkode: 760c1...ceb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

har en datter på 12 som sier hun ønsker bh. Hun sier de fleste andre i klassen bruker det og mener selv hun trenger det hun og. Hun har ikke noe store pupper så jeg ser ikke behovet helt enda. Sier ikke at jeg skal nekte henne det lurer bare på hva dere hadde sagt. Det blir vel uansett behov for det snart så er vel ikke vits og holde igjen noe sørlig lengre...

Anonymkode: c9142...a2c

Dette burde du sett og snakket med henne om før hun tok opp temaet. 

Gi henn enten penger til å kjøpe selv eller følg henne til butikk. Alternativt bestill fra nettet.

Anonymkode: 008e7...c23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte og skrive at hun har sånne topper eller hva det nå heter

Anonymkode: c9142...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken jeg eller min mor syntes jeg trengte bh på den alderen. Til en av de andre i klassen trakk meg til side og sa jeg kanskje burde bruke bh i gymtimen. 

Anonymkode: 2d6a9...d39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel bare og kjøpe behovet vil vel komme om ikke så alt for lenge

Anonymkode: c9142...a2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler ikke at hun selv har et behov, hvorfor er det du som definerer behovet? Hva er så farlig med en bh egentlig? Og hvorfor føler DU et behov for å forhøre deg med oss fremmede på nett om andre familiemedlemmers undertøy? Min datter vil ha underbukser som heter briefs, ikke hipster, syns du jeg burde kjøpe det til henne? Hva føler du om det?

Anonymkode: a43b5...0d7

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du føler ikke at hun selv har et behov, hvorfor er det du som definerer behovet? Hva er så farlig med en bh egentlig? Og hvorfor føler DU et behov for å forhøre deg med oss fremmede på nett om andre familiemedlemmers undertøy? Min datter vil ha underbukser som heter briefs, ikke hipster, syns du jeg burde kjøpe det til henne? Hva føler du om det?

Anonymkode: a43b5...0d7

Hjelpe meg så hissig i dag. TS spurte jo bare et legitimt spørsmål, Herregud altså. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du føler ikke at hun selv har et behov, hvorfor er det du som definerer behovet? Hva er så farlig med en bh egentlig? Og hvorfor føler DU et behov for å forhøre deg med oss fremmede på nett om andre familiemedlemmers undertøy? Min datter vil ha underbukser som heter briefs, ikke hipster, syns du jeg burde kjøpe det til henne? Hva føler du om det?

Anonymkode: a43b5...0d7

Og hvorfor føler DU behovet til og komme med slike kmt?

Anonymkode: c9142...a2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne få bh hvis hun vil, og bli med henne så hun får riktig størrelse. Du bør også holde et øye med henne og sørge for at hun øker størrelsen når det er nødvendig.

Det er godt mulig at hun ikke trenger bh for støtten ennå, men hvis "alle andre" har det trenger hun det for å være som alle andre. Husk at hun nå er kommet i en veldig sårbar periode.

 

Anonymkode: 71a53...d44

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Har ikke behov? Nei vell men la nå jentungen få ha BH. Hun begynner på ungdomskolen (eller har hun gjort det?). Det er helt vanlig å ønske seg BH uavhengig av størrelse på brystene. 

Hun begynner på u skolen neste år

Anonymkode: c9142...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 12.9.2018 den 16.36):

Hun begynner på u skolen neste år

Anonymkode: c9142...a2c

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp bh til henne :) "Alle andre har" er ikke alltid et godt argument, men når det gjelder bh-start er det så mange usikkerhetsfølelser for de unge at det er godt å føle seg trygg og ha det samme som andre. De sportstoppene ble etter hvert for barnslige her i huset, så da ble det bh selv om det kanskje ikke var så mye innhold i starten :)

Anonymkode: c3df8...a08

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jentungen her fyller 13 i høst og begynte vel med "vanlig" bh i fjor sommer. De er jo ikke store størrelser, men vanlig bh-fasong istedenfor topper (som hun brukte før det). Jeg hadde allerede kjøpt inn til henne sånn at hun kunne velge selv når hun ville. Så når venninner var her osv at de allerede brukte.

Hadde blitt med henne for å kjøpe uten å mukke hvis jeg var TS. Jeg har flere fighter med min datter, men akkurat dette er ikke en fight jeg har tatt! Et tips: min datter liker Lindex sine myke, uten spiler! De er gode og holder en god stund!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ulrikke skrev:

Jentungen her fyller 13 i høst og begynte vel med "vanlig" bh i fjor sommer. De er jo ikke store størrelser, men vanlig bh-fasong istedenfor topper (som hun brukte før det). Jeg hadde allerede kjøpt inn til henne sånn at hun kunne velge selv når hun ville. Så når venninner var her osv at de allerede brukte.

Hadde blitt med henne for å kjøpe uten å mukke hvis jeg var TS. Jeg har flere fighter med min datter, men akkurat dette er ikke en fight jeg har tatt! Et tips: min datter liker Lindex sine myke, uten spiler! De er gode og holder en god stund!

Mener du disse? https://www.lindex.com/m/no/undertoey/annet/seamless/7170143/Soft-bh/?gclid=EAIaIQobChMIso-Miba13QIVyE0YCh1ztAm1EAQYAiABEgL8svD_BwE

Anonymkode: c9142...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke har fysisk behov for brystholder syntes jeg det blir tullete seksualisering å starte med bh.  Jeg begynte når jeg var 17 Og syntes det er synd barn blir dratt inn i denne sexkulturen bare for at det skal se ut som at de har pupper ved å bruke bh. En 12 åring skal ikke ha det fokuset så jeg ville ventet til hun faktisk fikk større pupper med å gi noe bh

Anonymkode: a8334...4ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...