Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 (endret) Dama har en clitoris som rett og slett kan vera vanskeleg å lokalisere. Undres på hva en igjennomsnittleg størrelse på clitoris,og om hun kanskje har en clitoris som er under igjennomsnittet. Endret 12. september 2018 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 Min er også liten. Anonymkode: dba45...58b 3
LiseOslo Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 27 minutter siden, Anonym Bruker said: Dama har en clitoris som rett og slett kan vera vanskeleg å lokalisere. Undres på hva en igjennomsnittleg størrelse på clitoris,og om hun kanskje har en clitoris som er under igjennomsnittet. De fleste kvinner er avhengi av stimulering av clitorisen for å få orgasme. Clitorisen hos kvinnfolka er heilt feilplassert m/ tanke på oppnåelse av orgasme ,og her har tydelegvis skapelsesverket gjordt ein dårleg jobb. "Skaperverket" har ikke gjort en dårlig jobb. Det er helt vanlig at klitoris er ligger dyp og er vanskelig å se for den utrente. Hvis du tror at klitoris er feilplassert mht "oppnåelse av orgasme" tviler jeg litt på om du har noe særlig erfaring med kvinner, eller noen spesiell forståelse av kvinnelig anatomi 22
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 Mer som er dårlig design i det området, for eksempel at søppelhåndtering er nabo med gledeskvartalet. Anonymkode: 06886...cf5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #5 Skrevet 12. september 2018 Ingenting er unormalt lite eller stort. Min er ca 5mm Og det er vanlig størrelse på selve klitoris. Noen har stor klitorishette andre liten. Selvom hudfoldene over klitoris kan være lett å lokalisere betyr ikke det at du har funnet selve klitoris, så kanskje du ikke har stimulert dine tidligere partnere ordentlig heller? Anonymkode: d88a8...901 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #6 Skrevet 12. september 2018 Og jeg kan legge til at ingen erfarne menn har slitt med å lokalisere min. Anonymkode: d88a8...901 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #7 Skrevet 12. september 2018 De varierer i størrelse, men vokser om du varmer opp kvinnen skikkelig. Ikke gå rett på, tease henne, innersidene av lårene, slikk henne opp og ned og ta din tid. Vent til hun nærmest tar tak i bakhodet ditt. Anonymkode: cac60...5bd 7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #8 Skrevet 12. september 2018 Klitorisen er egentlig ganske så stor, hodet er nok det du leter etter... Du får lete litt mer. Dersom hun er veldig overvektisk, kan den gjemme seg enda mer Anonymkode: 21b53...86b 4
Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. september 2018 #9 Skrevet 12. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klitorisen er egentlig ganske så stor, hodet er nok det du leter etter... Du får lete litt mer. Dersom hun er veldig overvektisk, kan den gjemme seg enda mer Anonymkode: 21b53...86b Her må det skjedd en missforståelse. Dette ser nå mer ut som en slags underjordisk grotte som er overgrodd av bananplantasjer.
Rotemor Skrevet 12. september 2018 #10 Skrevet 12. september 2018 2 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Her må det skjedd en missforståelse. Dette ser nå mer ut som en slags underjordisk grotte som er overgrodd av bananplantasjer. Du er nok ikke en god elsker. 10
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #11 Skrevet 12. september 2018 klitorishodet mitt er så lite at ikke engang jeg klarer å se det. Men får sinnsyke orgasmer likevel. Må stimulere hele kvinnen,vet du. Anonymkode: 35264...447 3
Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. september 2018 #12 Skrevet 12. september 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: klitorishodet mitt er så lite at ikke engang jeg klarer å se det. Men får sinnsyke orgasmer likevel. Må stimulere hele kvinnen,vet du. Anonymkode: 35264...447 Jøss ! Må man stimulere hele kvinnen ? . Hvilken ende begynner man fra da ? Eg som trudde det var tilstrekkeleg å "kni denne lilie tappen " så var jobben gjordt. Hvordan i alle dager kan kvinner forvente at menn skal lokalisere treffpunktet i "jungelen" når eieren selv som burde vera lokalkjent har problemer.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #13 Skrevet 12. september 2018 1 hour ago, LiseOslo said: Hvis du tror at klitoris er feilplassert mht "oppnåelse av orgasme" tviler jeg litt på om du har noe særlig erfaring med kvinner, eller noen spesiell forståelse av kvinnelig anatomi For en latterlig påstand. Det finnes utallige kvinner som ikke klarer å få orgasme, som ikke kjenner sin egen kropp også er TS plutselig en person som ikke har erfaring med kvinner siden partner har liten klitoris? Var det noe som gjorde deg trigget? Anonymkode: 56cfa...ada 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #14 Skrevet 12. september 2018 Min klitoris er også liten og hetten over gjør at den ikke synes heller. Må avduke den Men kan love deg at den virker! Anonymkode: b4173...959 1
Elaine Marley Skrevet 12. september 2018 #15 Skrevet 12. september 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Sphere Skrevet 12. september 2018 #16 Skrevet 12. september 2018 Clitoral size in normal women. Verkauf BS1, Von Thron J, O'Brien WF. Author information Abstract OBJECTIVE: We sought to determine clitoral size in normal women and the possible effect of age, height, weight, parity, and oral contraceptive (OC) use. METHODS: Prospective measurement was made of clitoral dimensions in 200 consecutive normal women at routine gynecologic examination in an office setting. RESULTS: The mean (+/- standard deviation) transverse diameter of the glans clitoris was 3.4 +/- 1.0 mm. The longitudinal diameter of the glans was 5.1 +/- 1.4 mm. Total clitoral length including glans and body was 16.0 +/- 4.3 mm. The mean clitoral index was 18.5 mm2. Measurements of all diameters were normally distributed. Age, height, weight, or current use of OCs did not influence clitoral size, but parous women had significantly larger measurements. CONCLUSIONS: It is possible to obtain useful clitoral measurements in the office setting. Parity influences clitoral size, but age, height, weight, and OC use do not.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #17 Skrevet 12. september 2018 3 timer siden, Anonym Bruker skrev: Jøss ! Må man stimulere hele kvinnen ? . Hvilken ende begynner man fra da ? Eg som trudde det var tilstrekkeleg å "kni denne lilie tappen " så var jobben gjordt. Hvordan i alle dager kan kvinner forvente at menn skal lokalisere treffpunktet i "jungelen" når eieren selv som burde vera lokalkjent har problemer. Her har du de erogene sonene der rød er mest følsom og gul mildest. Disse plansjene så man jo på ungdomsskolen og man skulle tro menn leste litt om how to please a woman på nett også. Merkelig at du ikke kan dette Anonymkode: d88a8...901 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #18 Skrevet 12. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For en latterlig påstand. Det finnes utallige kvinner som ikke klarer å få orgasme, som ikke kjenner sin egen kropp også er TS plutselig en person som ikke har erfaring med kvinner siden partner har liten klitoris? Var det noe som gjorde deg trigget? Anonymkode: 56cfa...ada Huff da, noe som gjorde at du følte deg trigget siden hun sa at han kanskje ikke hadde erfaring med kvinner? Siden du reagerer på den måten og kommer med løgn om at utallige kvinner ikke kan få orgasme? Det gjelder noen få ikke utallige, om du opplever det med utallige så er det nok du som ikke har god nok erfaring. Kanskje derfor du følte deg så trigget også? Anonymkode: d88a8...901 6
Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. september 2018 #19 Skrevet 12. september 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Her har du de erogene sonene der rød er mest følsom og gul mildest. Disse plansjene så man jo på ungdomsskolen og man skulle tro menn leste litt om how to please a woman på nett også. Merkelig at du ikke kan dette Anonymkode: d88a8...901 Etter å ha studert "plansjen" så kan det tyde på menn og kvinner har mange felles ergosoner, og noe som kanskje ikkje var spesielt overaskende. Ellers er det såpass mange år sidan eg forlot skulebenken at sexualundervisning var eit ukjent bekrep på den tiden. Endret 12. september 2018 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #20 Skrevet 12. september 2018 For det første er jo klitoris gjemt under en hudfold, så den er ikke så lett å se størrelsen på. Dessuten vokser den når man blir kåt og blir noe større, som flere nevner over her. Da blir den jo også hardere å ta på . Og til syvende og sist så er jo endel av klitoris skjult under huden, som man kan se av den tegningen som er gjengitt over her. Anonymkode: bccb8...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå