AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Hei! Nå er det slik at jeg har PCOS og uregelmessig menstrasjon (max 1 gang i året). Vi har startet med prosessen med å bli gravid, og fikk beskjed av legen om å ha det litt "koselig" i helgen. Nå er spørsmålet. Hvor tidlig skal man ta graviditets-test? Jeg blir ikke klok på dette Takker for all hjelp jeg kan få! Anonymkode: 4d458...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 14 dager etter eggløsning, altså sen dagen man forventer mensen... Anonymkode: 17744...561
Mayah Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 Kan jeg spørre om du har blitt satt på noe eggløsningsstimulerende eller om du vet på noen måte at du har EL til helgen? Siden legen sa dere skulle forsøke da. Bare tenkte siden du skriver at du har menstruasjon maks én gang i året.
Aryamili Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Har du menstruasjon en gang i året? Da har du jo neppe eggløsning. Mange leger vet lite om dette. Har du vært på fertilitetsklinikk evt. gynekolog? Det bør jo vurderes EL-stimulerende tabletter, samt oppfølging av at du faktisk har EL. Dere kan kose dere så mye dere vil, men har du ikke eggløsning vil du ikke bli gravid 😕
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #5 Skrevet 13. september 2018 Hvis det er sånn at du har fått el stimulerende medikament så er det 14 dager etter du da har fått el. Det samme gjelder om du har el av deg selv. Anonymkode: 59dd8...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå