Gå til innhold

Fargehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig lyst på litt farge i gangen, stua og på kjøkkenet, men mannen slår seg vrang.

På soverommene liker han farge. Jeg skal finne farger til et nytt hus. Utenpå, 4 soverom, vaskerom, bod, gang, stue og kjøkken. Hjelp!

Nå har vi lys antikkgrå i gangen, stua og på kjøkkenet. Liker den, men ønsker noe som ikke er så grått. Tips?

Blir også glad for generelle farvirittfarger spesielt på soverom :) Vurderer evening green og soft skin på to av barnerommene. Er så mye å velge mellom.

Anonymkode: 38c1d...cea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fargene på veggene må jo passe til møblene og bildene dere har, så det er nesten umulig å komme med råd. For jeg går ut fra at dere ikke skal kjøpe alt nytt? Søk på pinterest eller bildegoogle f.eks colorful living room, scandinavian interiors, soverom til jente eller hva det nå er du er på jakt etter, bare for å ha et utgangspunkt. Det er så mye lettere å svare hvis du blir litt mer konkret.

Men her er et velment råd: Ikke følg trender, for da må dere skifte etter et par år for å følge med. Les gjerne denne: 

https://maieckhoffmorseth.com/2018/09/08/trendenes-forbannelse/

Og gratulerer med nytt hus!

Skrevet

Finn tapet. 

Anonymkode: d268a...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...