AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Del Skrevet 12. september 2018 Noen som følger med på denne serien ? Anonymkode: 4a68a...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #2 Del Skrevet 12. september 2018 Ja begynt å syntes det er koselig serie:) Er voksen og i fasen jeg må bestemme meg for barn eller ikke Så det er fint å få innblikk i "rå materiale" fra tilværelsen Anonymkode: b32cb...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #3 Del Skrevet 12. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja begynt å syntes det er koselig serie:) Er voksen og i fasen jeg må bestemme meg for barn eller ikke Så det er fint å få innblikk i "rå materiale" fra tilværelsen Anonymkode: b32cb...6c0 Har akkurat fått barn selv, men lever et totalt annerledes liv enn disse parene. Kanskje nettopp fordi de er så unge, ikke vet jeg. De forholdene de har minner meg om meg og min ungdoms forelskelse av en eller annen grunn. Anonymkode: 6a789...ac2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #4 Del Skrevet 17. september 2018 Synes ikke noe om denne type serier som eksponerer barn - samme med Bloggerne. Har barna i det hele tatt gitt tillatelse til å være med på tv? Nei, fordi de ikke forstår konsekvensene av det - før de blir eldre. Hvorfor lager de ikke en egen serie om «Unge foreldre» i fra deres perspektiv, uten å ta med barna i serien? Anonymkode: b87c7...aef 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. september 2018 #5 Del Skrevet 19. september 2018 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #6 Del Skrevet 25. september 2018 På 18.9.2018 den 0.38, AnonymBruker skrev: Synes ikke noe om denne type serier som eksponerer barn - samme med Bloggerne. Har barna i det hele tatt gitt tillatelse til å være med på tv? Nei, fordi de ikke forstår konsekvensene av det - før de blir eldre. Hvorfor lager de ikke en egen serie om «Unge foreldre» i fra deres perspektiv, uten å ta med barna i serien? Anonymkode: b87c7...aef Umulig å ikke ha med barna da, når de er en så stor del av livet haha Anonymkode: 25569...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. september 2018 #7 Del Skrevet 26. september 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Yvonne (teamleder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #8 Del Skrevet 26. september 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Umulig å ikke ha med barna da, når de er en så stor del av livet haha Anonymkode: 25569...4a8 Men man kan velge å IKKE eksponere barn på rv. Anonymkode: d0fc5...fcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #9 Del Skrevet 9. oktober 2018 På 12.9.2018 den 12.30, AnonymBruker skrev: Noen som følger med på denne serien ? Anonymkode: 4a68a...788 Elsker den! Selv om jeg er godt voksen Anonymkode: 8c5e5...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå