Gå til innhold

Kyskhetsbur, hvordan introdusere det for samboer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle KG'ere, nå trenger jeg litt hjelp fra dere enter, kvinner og damer der ute.

Det har seg sånn at jeg er en mann som har gått til anskaffelse av låsbart kyskhetsbur i stål til penis, og har lyst til å prøve å bruke det. Jeg har lyst til at min samboer skal være den som har kontroll på nøkkelen til buret, og dermed også kontroll over min seksualitet. Buret er utformet slik at det ikke tillater meg å få ståpikk, og heller ikke komme ut av det uten nøkkel.

Vi har vært sammen i mange år, har det fint sammen, og jeg skulle ønske hun "kontrollerte" meg litt seksuelt. Jeg onanerer forholdsvis mye, selv om vi har sex regelmessig, og vil gjerne spare meg mer til de gangene vi har sex.  Men vet ikke helt hvordan jeg skal introdusere det for henne, uten at hun blir avvisende eller synes jeg har blitt tullete.

Så nå trenger jeg råd fra dere hvordan jeg kan gå frem for å introdusere for henne at jeg vil begynne å bruke buret, og la henne kontrollere nøkkelen, og "slippe meg ut" de gangene vi skal ha sex.

Hvordan skal jeg gå frem? 

For de av dere som lurer på hvordan kyskhetsburet ser ut, så har jeg lagt ved et bilde av det jeg har:

uten navn.png

Anonymkode: 03be1...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det ikke kronglete med dette buret når du må tisse?

Hva med personlig hygiene når du dusjer? Er ikke bare bare å få vasket og tørket snoppen med det der på.. 

Vil det ikke se litt rart ut i buksa? 

Anonymkode: 9b1a0...efd

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med personlig hygiene når du dusjer? Er ikke bare bare å få vasket og tørket snoppen med det der på.. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle KG'ere, nå trenger jeg litt hjelp fra dere enter, kvinner og damer der ute.

Det har seg sånn at jeg er en mann som har gått til anskaffelse av låsbart kyskhetsbur i stål til penis, og har lyst til å prøve å bruke det. Jeg har lyst til at min samboer skal være den som har kontroll på nøkkelen til buret, og dermed også kontroll over min seksualitet. Buret er utformet slik at det ikke tillater meg å få ståpikk, og heller ikke komme ut av det uten nøkkel.

Vi har vært sammen i mange år, har det fint sammen, og jeg skulle ønske hun "kontrollerte" meg litt seksuelt. Jeg onanerer forholdsvis mye, selv om vi har sex regelmessig, og vil gjerne spare meg mer til de gangene vi har sex.  Men vet ikke helt hvordan jeg skal introdusere det for henne, uten at hun blir avvisende eller synes jeg har blitt tullete.

Så nå trenger jeg råd fra dere hvordan jeg kan gå frem for å introdusere for henne at jeg vil begynne å bruke buret, og la henne kontrollere nøkkelen, og "slippe meg ut" de gangene vi skal ha sex.

Hvordan skal jeg gå frem? 

For de av dere som lurer på hvordan kyskhetsburet ser ut, så har jeg lagt ved et bilde av det jeg har:

uten navn.png

Forklar henne på samme måte som du skriver her :) Synes det virker spennende og hadde likt om min mann gjorde det samme. 

Ops, ble med et sitat for mye her, sorry, det øverste skulle ikke være med.

Endret av Dævendøtte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kronglete å tisse med det, kan enten sitte, eller sørge for at åpningen treffer åpningen i buret :)

Dusjing går fint, har prøvd det etpar ganger, og får såpet inn skikkelig, og tørket godt. Vurderte plastbur som er tettere, men da ville hygiene vært et issue… Lettere å holde stålringer rent enn plastbur som er tettere.

Buret legger seg såpass tett på at du ser det ikke utenpå bukser, ser bare ut som hvilket som helst annet utstyr i jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var mine første tanker også så håper noen kan svare. 

Kunne gjerne tenkt meg å introdusere dette til mannen når han skal på fylla eller guttetur.  

Anonymkode: 46d35...dc1

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Virker som en drømmeinnretning for mange kvinnelige partnere på KG.

Jeg ville spurt henne. Du burde kanskje tatt henne med når du kjøpte det, slik at hun også kunne bestemt type og utforming.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her igjen :)

Kunne gjerne tenkt meg å få enda flere svar fra dere på hvordan jeg kan gå frem for å bringe mitt ønske inn på banen, og hva jeg skal si til min kjære for å få henne til å ville prøve å ha meg innelåst i dette kyskhetsburet. 

Kom igjen, gi meg noen gode råd på veien, slik at dette kan bli realitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde jo snakka  med henne _før_ du kjøpte - så det er det aller første, ville ikke fortalt at du har gått til anskaffelse av et.

Hvordan deler du og dere andre fantasier, drømmer? Begynn der. Snakk med henne, fortell at du har en fantasi om bli kontrollert litt seksuelt. Og ta det derfra. Du er jo avhengig av at hun også evt. kjenner på at det kunne være en spennende tanke. Involver henne i fantasien, la henne spinne tanker omkring dette også.

Anonymkode: 195be...a4b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at du burde involvert henne før du gikk til innkjøp. Du sier ingenting om liknende interesse, om hun er dominant eller fantasier, så det er sannsynlig at dette potensielt kan bli for spesielt og at hun kanskje heller begynne å lure på hvorfor du trenger å bure inne pikken?!

Anonymkode: 19de0...58d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten har en meget åpen kommunikasjon rundt sex, og tenker å teste absolutt alt. Siden hun har en liten dominant side, og jeg en liten submissiv side, så har vi perioder hvor hun er den dominante. Når vi har pratet om dette har også chastity kommet opp, og dermed vil det sikkert bli en del av sexlivet i framtiden (det er andre leketøy som står høyere på prioriteringslisten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om du får ereksjon, kan buret skade deg? Mener, om du våkner med morrabrød, vil ikke stålet fucke med blodtilførsel? Hva skjer hvis du hovner opp eller får sår og nøkkelen er langt unna hos din kjære?

Anonymkode: 02dd4...62f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her igjen, takk for svar til dere som har svart seriøst på mitt spørsmål.

Ser da at jeg ikke bør si at jeg allerede har kjøpt bur, men heller få henne med på tanken først, også se på nett sammen om vi finner noe som vi begge liker etterpå.

Men det jeg gjerne skulle hatt litt mer hjelp til er hvordan jeg skal komme inn på saken med henne; hvordan kan jeg komme inn på emnet rundt det at jeg ønsker at hun skal være min keyholder og kontrollere min seksualitet i så måte? Approach-tips?

Hun er nok ikke sånn superdominant overfor meg i dag, så den siden må jeg jobbe litt med å vekke, eller få henne til å prøve for å se om det er noe hun liker.

Ser frem til flere fornuftige svar med hjelp til fremgangsmåte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 12.12, AnonymBruker skrev:

Kunne gjerne tenkt meg å introdusere dette til mannen når han skal på fylla eller guttetur.  

Da tenker jeg du skal slå opp med ham i kveld, siden du åpenbart ikke stoler på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 12.9.2018 den 23.58, AnonymBruker skrev:

Du burde jo snakka  med henne _før_ du kjøpte - så det er det aller første, ville ikke fortalt at du har gått til anskaffelse av et.

Hvordan deler du og dere andre fantasier, drømmer? Begynn der. Snakk med henne, fortell at du har en fantasi om bli kontrollert litt seksuelt. Og ta det derfra. Du er jo avhengig av at hun også evt. kjenner på at det kunne være en spennende tanke. Involver henne i fantasien, la henne spinne tanker omkring dette også.

Enig. Min partner ønsker seg at jeg dominerer han. Dette er ikke noe jeg i utgangspunktet tenner på. Men jeg blir veldig tent av at han er så klar, derfor funker det. JEG har tenk på anskaffelse av et slikt bur. Fordi jeg da kan kontrollere han, uten å være så dominant. 

lurer på om noen har erfaring med om det ruster dersom han må dusje med det og slikt? 

Anonymkode: 3ba7b...3f0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør henne om bondage først, tenker jeg, litt voldsomt å hoppe rett til stålburet. Se om hun virker frastøtt abre ved tanken på mild bondage, eller om hun er åpen for den type aktiviteter

Anonymkode: a16d1...1cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å introdusere litt BDSM i et forhold, så må man stole på hverandre.
At du stiller spørsmålene her og ikke til din kone, forteller meg at dere enda ikke er helt der på samme siden.

Et slikt bur vil ikke forhindre deg fra å få ståpikk. Buret vil forhindre ståpikken i å utfolde seg.
Et slikt bur vil heller ikke forhindre deg fra seksuell stimulans. Det er utrolig hva en hånddusj kan gjøre med rett trykk og temperatur.

Lykke til og ha en reservenøkkel i bakhånd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen, takk for svar til dere som har svart seriøst på mitt spørsmål.

Ser da at jeg ikke bør si at jeg allerede har kjøpt bur, men heller få henne med på tanken først, også se på nett sammen om vi finner noe som vi begge liker etterpå.

Men det jeg gjerne skulle hatt litt mer hjelp til er hvordan jeg skal komme inn på saken med henne; hvordan kan jeg komme inn på emnet rundt det at jeg ønsker at hun skal være min keyholder og kontrollere min seksualitet i så måte? Approach-tips?

Hun er nok ikke sånn superdominant overfor meg i dag, så den siden må jeg jobbe litt med å vekke, eller få henne til å prøve for å se om det er noe hun liker.

Ser frem til flere fornuftige svar med hjelp til fremgangsmåte. :)

Du skal i hvert fall droppe legge det fram som du gjør her. 

Om du leser teksten din en gang til, ser du hva du gjør? Det er fokus på hva du ønsker at hun skal utføre. Hun er bare et redskap for å få fylt din fantasi - som du allerede har bestemt deg for, har antakelig tenkt på lenge alt, helt uten å dele med henne underveis, og endatil gått så langt som at du har kjøpt utstyr uten å involvere henne.

I bunn og grunn, så har du gått bak ryggen på henne med dette. Og kan ikke nødvendigvis forvente en så innmari positiv og entusiastisk reaksjon. Såfremst du ikke har superflaks og hun har en indre, hemmelig dominadrøm. 

Du må starte med å involvere henne i den grunnleggende følelsen i deg selv, som ligger bak at dette føles spennende for deg. Fokuser på relasjonen og samspillet mellom dere, at du får skikkelig sug i magen ved tanken på å bli styrt litt seksuelt. Kanskje tenner hun på tanken hun også, kanskje ikke. Gjør hun det, så kan dere spinne videre på det - sammen. Siden du her er avhengig av at hun faktisk ønsker å ta kontrollen. 

Så må du også være villig til å la det bli opp til henne, etterhvert. Hvordan hun vil utføre kontroll over deg. 

Altså, for en som synes det er spennende å ta kontroll, så kjennes det fort veldig ukult og bare som å bli brukt som kjipt arbeidsredskap - om den som ønsker å bli kontrollert, også skal bestemme hvordan en skal kontrolleres. 

Når du først er kommet dithen, så ville jeg kanskje ymte forsiktig frampå, at kyskhetsbur høres innmari spennende ut. Men vær åpen for at hun kan ha sine helt egne ideer, for hvordan evt. bestemme over din seksualitet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...