Gå til innhold

Liker anonymbrukerne sitt eget innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overbevist om at en høyere andel av anonyminnlegg en ikke-anonyminnlegg har én like. Når det gjelder flere likes er det mer jevnfordelt. Jeg tipper at mange liker sine egne innlegg. Har jeg rett?

Liker du dine egne innlegg?

Anonymkode: 44c25...944

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt!

Anonymkode: afd0f...65b

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvsagt!

Anonymkode: afd0f...65b

Hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det hvis noen andre har liket mitt anonym-bruker-innlegg først. Dette for å understreke at det er flere enn den som faktisk skrev innlegget, som er enige med meg. (Fordi jeg selv tenker at anonym bruker-innlegg med kun én like er liket nettopp av den som skrev innlegget).

Anonymkode: 7ae05...9e1

• Liker 16
Skrevet

Er selvsagt en del tapere som liker egne innlegg. Det ser man lett på hvordan innleggene alltid får likes i samme sekund som de postes. 

Anonymkode: 2e1a3...45b

• Liker 2
Skrevet

Er selvsagt en del tapere som liker egne innlegg. Det ser man lett på hvordan innleggene alltid får likes i samme sekund som de postes. 

Ja. Og når det blir kommentert, så nekter de:fnise:

Anonymkode: 81e73...91c

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Og når det blir kommentert, så nekter de:fnise:

Anonymkode: 81e73...91c

De har nok personligheten til Donald Trump. ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har inntrykk av at Anonymbruker først og fremst brukes til å være spydig mot andre fremfor det egentlige formålet, å skåne identideten for de som deler sårbar informasjon. At det ikke slås mer ned på er bare trist

• Liker 1
Skrevet

Aldri tenkt over det når jeg skriver som anonym. 🤔

• Liker 1
Skrevet

Husker jeg stusset litt over at det var mulig, første gang jeg skrev som AB. Men nei, synes det bilr for dumt, så selv om muligheten er der, holder jeg meg for god til å like mine egne innlegg de få gangene jeg velger å skrive som anonym. 

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er overbevist om at en høyere andel av anonyminnlegg en ikke-anonyminnlegg har én like. Når det gjelder flere likes er det mer jevnfordelt. Jeg tipper at mange liker sine egne innlegg. Har jeg rett?

Liker du dine egne innlegg?

Du har én like, ts. Liker du dine egne innlegg? :)

Anonymkode: 4d4fa...410

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Smart du 😎

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå er det to poeng 😀 

Jeg har gitt meg selv poeng én gang, og skammer meg fortsatt. Selv om det var et godt innlegg, så føles det så kleint å like eget innlegg at jeg aldri har gjort det igjen. Prøver å heller jobbe med hvordan jeg skriver og formulerer meg.

Anonymkode: 7eac2...66d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det hvis noen andre har liket mitt anonym-bruker-innlegg først. Dette for å understreke at det er flere enn den som faktisk skrev innlegget, som er enige med meg. (Fordi jeg selv tenker at anonym bruker-innlegg med kun én like er liket nettopp av den som skrev innlegget).

Anonymkode: 7ae05...9e1

Ha ha, sånn gjør jeg også. Det er jo et paradoks; jeg liker mitt eget innlegg for å vise at jeg ikke er en taper som liker sine egne innlegg. :eeeh: Men jeg synes det er formildende at vi venter til noen andre har likt innlegget først, da. :) 

Anonymkode: 5631f...5e9

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Må ta opp denne tråden igjen. Har nettopp avslørt en bruker - ikke anonymbruker - i å ha en annen konto til å like sine egne innlegg. Hun har hatt en 18-19 poster i dag og hver gang dukker det opp en like under et minutt etterpå. 

Jeg mener....why?

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det hvis bare én har likt innlegget mitt, nettopp for at folk ikke skal tro jeg har likt mitt eget😂

Anonymkode: fc5d5...1d3

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må ta opp denne tråden igjen. Har nettopp avslørt en bruker - ikke anonymbruker - i å ha en annen konto til å like sine egne innlegg. Hun har hatt en 18-19 poster i dag og hver gang dukker det opp en like under et minutt etterpå. 

Jeg mener....why?

Hva? Hvem? Hvor?

Anonymkode: 428ac...b9a

Skrevet

Jeg gjør det hvis bare én har likt innlegget mitt, nettopp for at folk ikke skal tro jeg har likt mitt eget😂

Anonymkode: fc5d5...1d3

Basert på svarene i denne tråden så vet nå i hvert fall jeg hva to likes betyr 😂

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener....why?

Det kan fremdeles være noen andre som har likt hennes/hans innlegg.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva? Hvem? Hvor?

Jeg er høflig/feig nok til å ikke si noe om det 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...