Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med frisørsalongen Cutters? Positive/negative?

Anonymkode: 09d66...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positivt! Vært der to ganger og klippa tupper. 

Skrevet

En positiv og en negativ! Ved siste besøk så var klippen kjempestygt utført og måtte gå å. Få det rette opp! 

Anonymkode: ebc7a...c7e

Skrevet

Bruker de fast ca 8 ganger i året. Som oftest fornøyd.

Anonymkode: c6bae...0a0

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes rikelig med tråder på frisørkjeden cutters fra kort tid tilbake. Les og lær.

Anonymkode: 0ea20...9b0

Skrevet

Jeg har positiv erfaring. Det varierer litt fra frisør til frisør hvor mye tid de tar seg, men er alltid fornøyd med resultatet. Har langt hår og går ca 3 ganger i året. 

Anonymkode: a1193...208

Skrevet

Jeg har vært der 2 ganger. En gang for frisyre, en gang for tupper. For meg med veldig mye og veldig tykt hår så er de kun brukende til det siste. Fikk forsåvidt en frisyre første gangen, men er jo grenser for hva en kan forvente av 15 minutter når man har så mye hår som meg:P De endte opp med å bruke 20 minutter da, men jeg har MYE hår altså. Så mtp pris og tidsbruk ble jeg fornøyd, men blir mer fornøyd med "ordentlig" frisør når jeg skal ha full frisyreklipp. På cutters fønet de også ut bølgene mine fremfor å bruke glattetang, og håret blir jo utrolig mye finere av det da. Men har du litt mindre/tynnere hår så funker nok cutters fint:) Jeg har kun vært på en av disse cutters stedene da, samme begge ganger.

Anonymkode: cee62...23d

Skrevet

Fornøyd.

Synes ikke andre frisører gir noe merverdi, spør jeg om tips eller råd ang frisyre mht ansiktsform el hårtype, får jeg vage svar som hva liker du da? Mener du slik eller sånn? Ender med det samme som hos cutters til en dyrere penge, så her blir det cutters på meg i fremtiden.

Anonymkode: dbad6...681

• Liker 1
Skrevet
På 12.9.2018 den 11.09, AnonymBruker skrev:

Helt greit og helt ok! Har ikke vært andre plasser siden jeg oppdaget de i fjor. Går fort og med greit resultat. Litt skjevt framme noen ganger, men det tar jeg med kjøkkensaksa!

Anonymkode: 7a107...129

Skrevet

Negative.

Tviler sterkt på at hun som klippet meg faktisk var frisør.

Måtte vente lenge, stod 10min på nettsiden, men ventet bortimot 40min. Dessverre betaler man på forhånd, ellers hadde jeg gått. 

Klippen ble helt skjev og gikk med hestehale de neste ukene før jeg gikk til en skikkelig frisør.

Anonymkode: 39937...c72

Skrevet

Har klippet meg der tre ganger. Fornøyd alle gangene👌 Men om jeg skulle hatt en ny frisyre ville jeg nok ikke gått dit. Jeg klipper bare tuppene og lang lugg. Er storfornøyd med å slippe å betale dyrt for det.

Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fornøyd.

Synes ikke andre frisører gir noe merverdi, spør jeg om tips eller råd ang frisyre mht ansiktsform el hårtype, får jeg vage svar som hva liker du da? Mener du slik eller sånn? Ender med det samme som hos cutters til en dyrere penge, så her blir det cutters på meg i fremtiden.

Anonymkode: dbad6...681

Da går du til dårlige frisører. En god frisør spør deg om hva du kunne tenke deg, for så å avklare om det vil passe deg og klippe deg optimalt. Jeg betaler heller en tusing for 60 min i en av Europas beste barbershops.

Endret av WCKD
Skrevet

Har klippet meg der 3 ganger. To av de var jeg veldig fornøyd, det var på Lagunen i Bergen. I går klipper jeg i sentrum med Fløibanen og det ser helt jævlig ut. Hun jeg klippet hos var så demotiverende og hørte ikke hva jeg ville ha. Sa bob, men hun klippet rett av.

Anonymkode: e30a0...84d

Skrevet

Det ble helt greit. Jeg har langt hår som bare stusses, og han brukte barbermaskin og ikke saks. Aldri opplevd det før. Jeg har noen tuster her og der som er lengre enn resten av håret, men når jeg gidder klipper jeg bare av det selv. Bryr meg ikke så mye om håret egentlig 😛

Anonymkode: 452a8...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...