AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Skrevet 24 minutter siden Hei! Sitter og lurer på om jeg skal kjøpe et demo-produkt fra Elkjøp. Jeg vet at det er fri retur, så jeg kan angre meg og dra tilbake om den er for "slitt". Men siden det står mellom å kjøpe demovare som er "brukt som ny" og "Brukt - noe slitasje" vil jeg jo helst ta valget først, og bli fornøyd med det. Så til spørsmålet: Har noen kjøpt demovarer fra Elkjøp? Og særlig da som har "noe slitasje" - hvor mye er det da snakk om? Det gjelder et nettbrett. Anonymkode: d7e52...b03
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skrevet 24 minutter siden Hei! Sitter og lurer på om jeg skal kjøpe et demo-produkt fra Elkjøp. Jeg vet at det er fri retur, så jeg kan angre meg og dra tilbake om den er for "slitt". Men siden det står mellom å kjøpe demovare som er "brukt som ny" og "Brukt - noe slitasje" vil jeg jo helst ta valget først, og bli fornøyd med det. Så til spørsmålet: Har noen kjøpt demovarer fra Elkjøp? Og særlig da som har "noe slitasje" - hvor mye er det da snakk om? Det gjelder et nettbrett. Anonymkode: d7e52...b03 Hadde jeg aldr, aldri kjøpt. Kjøpte en gang en håndstøvsuger som demovare hos Elkjøp. Den skulle være som ny, men var full av skitt, ikke støvposen engang var tømt. Aldri mer. Anonymkode: 6f547...18d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Oi. Man har full returrett da, så vet ikke om et skader å teste? Dro du tilbake med den? Når var det? Anonymkode: d7e52...b03
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Vi kjøpte steketopp, og det var helt kurant. Men den blir jo ikke brukt i butikken. Synes uansett prisanslaget egentlig var for lite, bare 500kr. Men demo-nettbrett hadde jeg ikke kjøpt med mindre det var virkelig billig. Det kan jo kunder ha mistet i gulvet og gudene vet hva. Anonymkode: fc33b...382
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #5 Skrevet 13. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kjøpte steketopp, og det var helt kurant. Men den blir jo ikke brukt i butikken. Synes uansett prisanslaget egentlig var for lite, bare 500kr. Men demo-nettbrett hadde jeg ikke kjøpt med mindre det var virkelig billig. Det kan jo kunder ha mistet i gulvet og gudene vet hva. Anonymkode: fc33b...382 Det Elkjøp kaller "demovarer" er ikke bare varer som er brukt i butikken, men også varer kunden har hatt hjemme for så å benytte seg av returretten på 50 dagers åpent kjøp på. Hvorfor kunden har returnert varen opplyses det ikke om, men det kan ha vært feil på varen, den er tatt i retur fra Elkjøp, repaprert og lagt ut på "demosalgstorget". Ergo kan dette være mandagsprodukter. Ts opplyser ikke om hvilket produkt det er snakk om, er det en liten krølltang, eller et steintungt Amerikansk kjøleskap? Det er, etter mitt hode, av betydning for,om produktet er verdt å teste ut. Jeg ville også sett hva slitasjen består i. Anonymkode: 6f547...18d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #6 Skrevet 13. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det Elkjøp kaller "demovarer" er ikke bare varer som er brukt i butikken, men også varer kunden har hatt hjemme for så å benytte seg av returretten på 50 dagers åpent kjøp på. Hvorfor kunden har returnert varen opplyses det ikke om, men det kan ha vært feil på varen, den er tatt i retur fra Elkjøp, repaprert og lagt ut på "demosalgstorget". Ergo kan dette være mandagsprodukter. Ts opplyser ikke om hvilket produkt det er snakk om, er det en liten krølltang, eller et steintungt Amerikansk kjøleskap? Det er, etter mitt hode, av betydning for,om produktet er verdt å teste ut. Jeg ville også sett hva slitasjen består i. Anonymkode: 6f547...18d Er ikke nettbrett et produkt? Anonymkode: 0078b...bcd
Gjest kapteinsupertruse Skrevet 13. september 2018 #7 Skrevet 13. september 2018 Jeg har akkurat kjøpt laptop demo -brukt, noe slitasje. Har hatt den noen uker og er storfornøyd. Ser ikke brukt ut i det hele tatt. Var litt nervøs siden jeg valgte den billigste varianten. jeg sparte kr 2000,- på den og jeg hadde kjøpt den ny. Bare kjør på med demo laptop. Uansett har du garanti, så jegkommer til å følge med at den fungerer like godt som nå, og huske å bruke garanti om det oppstår noe i fremtiden. Lykke til
SnoopyBoy Skrevet 13. september 2018 #8 Skrevet 13. september 2018 Kjempefine varer. Kjøpte akuratt en demopc på elkjøp. Den ser helt fin ut, fungerer helt fin, er helt fin. De er testet før de selges. De har kun stått til utstilling i butikken. Det er forskjell på hva demovarer er fra butikk til butikk. Demovarer fra komplett kan være varer som har vært levert før angrefristen eller til utstilling, mens fra Eljøp er det kun pcer som har vært på utstiling som kalles for demovarere. Så du kanhelt klart kjøpe en demovare, du har angrerett og garanti slik som på alle andre varer
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #9 Skrevet 13. september 2018 Hvis det har vært brukt til demo i butikken har det antakelig stått og ladet hele tiden. Det gjør at batterikapasiteten kan være mye dårligere enn på et nytt nettbrett. Det samme gjelder bærbare PCer og mobiler. Rabatten bør derfor være ganske god for at jeg skulle kjøpt det. Anonymkode: 6b223...28a 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #10 Skrevet 13. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det Elkjøp kaller "demovarer" er ikke bare varer som er brukt i butikken, men også varer kunden har hatt hjemme for så å benytte seg av returretten på 50 dagers åpent kjøp på. Hvorfor kunden har returnert varen opplyses det ikke om, men det kan ha vært feil på varen, den er tatt i retur fra Elkjøp, repaprert og lagt ut på "demosalgstorget". Ergo kan dette være mandagsprodukter. Ts opplyser ikke om hvilket produkt det er snakk om, er det en liten krølltang, eller et steintungt Amerikansk kjøleskap? Det er, etter mitt hode, av betydning for,om produktet er verdt å teste ut. Jeg ville også sett hva slitasjen består i. Anonymkode: 6f547...18d Ok, da blir det noe annet. Jeg ville forventet et betydelig prisavslag, og jeg er enig i at det ville kommet an på hva det var snakk om. Anonymkode: fc33b...382
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #11 Skrevet 13. september 2018 Ikke på elkjøp, men mannen kjøpte en laptop på komplett som var demo. Det var en som var returnert på angrerett på nett og så ut som den var helt ny og ubrukt. Anonymkode: 07d55...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå