Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 eller Våre Små Hemmeligheter på norsk. En australsk serie om unge folk i Melbourne. Den er bare den beste serien EVER! Tirsdager NRK2 kl. 2050. Mååååå ses!
Gjest Moonshadow Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Har fulgt med i over ett år Den trdje vakten som begynner rett etterpå er også veldig bra
Rio Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Jeg elsker den! Den er på 3. sesongen nå, og dvd'er fås kjøpt på australske webshoper. Jeg har lyst å se hele fra begynnelsen, så jeg prøver å holde meg unna når den går på tv. Det er ikke like bra nå lenger, synes jeg, ettersom de originale karakterene har forsvunnet.
Sienna Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 Jeg elsker den! Den er på 3. sesongen nå' date=' og dvd'er fås kjøpt på australske webshoper. Jeg har lyst å se hele fra begynnelsen, så jeg prøver å holde meg unna når den går på tv. Det er ikke like bra nå lenger, synes jeg, ettersom de originale karakterene har forsvunnet.[/quote'] Adresse til webshoppene? :-) Jeg må si at de i det minste har greid å snike ut de originale karakterene på en snedig måte, en litt mer glidende overgang enn i mange andre serier (der de lar karakterene plutselig dø etc).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå