AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Noen som har tips til hyggelige steder å besøke i romjula/nyttårshelga? Noen steder med spektaktulær nyttårsfeiring eller andre ting som kan være morsomme å oppleve. Gjerne litt off the beaten track. Helst ikke for langt unna, sånn at alt for mye tid går bort i reise. Har vært i Roma før, og det var hyggelig. Har også vært i Australia, men da hadde jeg muligheten til å ta langfri. Anonymkode: f15b9...e0a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 " off the beaten track"?? Kan ikke svare på spm for jeg aner ikke hva du skriver. Skriv norsk for %#/÷^*;^! Anonymkode: d4eaa...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: " off the beaten track"?? Kan ikke svare på spm for jeg aner ikke hva du skriver. Skriv norsk for %#/÷^*;^! Anonymkode: d4eaa...2ee Om du er så dårlig i engelsk er du mest sannsynlig ikkje den rette personen å spøre uansett.. Anonymkode: e2d08...d42 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: " off the beaten track"?? Kan ikke svare på spm for jeg aner ikke hva du skriver. Skriv norsk for %#/÷^*;^! Anonymkode: d4eaa...2ee Utenfor den travleste turistløypa. (Sist jeg sjekket var ikke "%#/÷^*;^!" normert norsk for øvrig) Anonymkode: f15b9...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå