Gå til innhold

Skadet på skolevei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet vårt kom hjem med knekt tann i dag, pga fall på vei hjem fra skolen. Tannlegen sa vi måtte kontakte skolen og få skade registrert da skolen er ansvarlig på skoleveien også.

Noen som har gjort dette og vet hvordan det funker? Har skolen ett Standard skademeldingsskjema?

Liker bare og ha litt grunnkunnskap før jeg snakker med noen, men syntes det var litt vanskelig og finne noe da jeg googlet.

Anonymkode: 040f0...e23

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei :)

Dette er svært vanlig prosedyre i skolen, bare gå innom administrasjonen og fortell hva som skjedde. De skriver skademelding som sendes til NAV og tannlege. Du skal få kopi når skolen har fullført skjemaet. Dette vil også bli lagret i arkivet til skolen, men ta godt vare på skjemaet uansett :)

Endret av Holille
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar! 😊

Anonymkode: 040f0...e23

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Holille skrev:

Hei :)

Dette er svært vanlig prosedyre i skolen, bare gå innom administrasjon og fortell hva som skjedde. De skriver skademelding som sendes til NAV og tannlege. Du skal få kopi når skolen har fullført skjemaet. Dette vil også bli lagret i arkivet til skolen, men ta godt vare på skjemaet uansett :)

Jepp! Bare å ta kontakt med skolen og fortelle hva som har skjedd på skoleveien. De skal fylle ut skjema til NAV (og der jeg jobber til forsikringsselskapet).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...