AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Hei , min to åring har fått en del bambusklær , hva tenker dere , kan dette brukes nå allerede i september ? Vi bor på Østlandet , redd det blir for varmt..? Eller ? Jeg tenker kun bambus longs og body feks , ikke to lag !!:) Anonymkode: 93a97...4f3
Surriball Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 "Bambus" er jo bare polyester, så det kan du jo selvsagt bruke. Tenker heller at det blir kaldt utover høsten. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 Bambus varmer ikke noe særlig Så det blir som bomull. Du kan med andre ord bruke det. Anonymkode: a85b5...a4b
Splittbinders Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 Enig med de over. Bambus er ikke spesielt varmt, det meste av det som selges som bambus er en type viskose eller modal (på grunn av behandlingen det har gjennomgått). Så det går fint nå. Jeg tenker forøvrig at på de kjøligste og våteste dagene nå, er tynn ull eller ull/silke blanding faktisk også innafor. Det fine med DE tekstilene, er at de ikke blir like kalde om de blir våte. Jeg har også en toåring, hun går fortsatt i bomull under parkdressen. Men som sagt, er på nippet til å ta på tynn ull på de våteste dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå