Gå til innhold

Sulten og lommeboka ligger hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen butikker/kiosker som tar Vipps? Haha 

Anonymkode: 01b46...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare bestill mat på restaurant, når du skal betale sier du at du har glemt lommeboken og gir dem navn og adresse. Nye straffeloven sier at det er nok. De kan ikke holde deg igjen. 

Skrevet

😂😂

Skrevet

Vet ikke om noen steder som tar vipps men enkelte ansatte kan være grei nok til at du vippset. De også betaler de for deg privat 😊

• Liker 1
Skrevet

Gå bort til den ansatte og forklar problemet. Har selv jobbet i dagligvarebutikk og fant alltid en løsning.

Anonymkode: 7cbfd...455

• Liker 1
Skrevet

Gå til butikkansvarlig og vis denne tråden. Spør og du kan få et eple og et skolebrød. Si du kan betale imorgen. 

Anonymkode: c9c11...d79

• Liker 1
Skrevet

Takk for forslagene. Gått rundt på Oslo City og Byporten og søkt i Vipps, men ikke funnet noen som selger noe spisbart. Hjemme om en times tid, men begynner å bli noen timer siden sist jeg spiste.

Skrevet

Hva med TooGoodToGo-appen? De har kanskje mulighet for betaling via Vipps eller med registrert betalingskort?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for forslagene. Gått rundt på Oslo City og Byporten og søkt i Vipps, men ikke funnet noen som selger noe spisbart. Hjemme om en times tid, men begynner å bli noen timer siden sist jeg spiste.

Du overlever 

Anonymkode: f3d96...0cd

• Liker 3
Skrevet

Jeg glemte bankkortet mitt i dag og skulle handle bøker på Norli i Universitetsgata. Den ansatte sa at jeg kunne vippse henne og så betalte hun for meg. Hun gjorde dagen min altså. Bare forklar det til noen som jobber på en butikk/restaurant e.l og så kan det hende at vedkommende gjør det samme for deg.🙏🏻

Anonymkode: cba6f...cc5

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overlever 

Anonymkode: f3d96...0cd

Nei, jeg døde nå nettopp. Flott svar.

Skrevet

På vei hjemover nå. Fikk ikke kjøpt noe. Takk igjen, men er nok ikke så mange som tar Vipps. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På vei hjemover nå. Fikk ikke kjøpt noe. Takk igjen, men er nok ikke så mange som tar Vipps. 

Det er nok ikke noen butikker som har egen vipps, men om du hadde spurt en ansatt ville de nok hjulpet deg. 

Spurte du noen i det hele tatt?

Anonymkode: 8c24f...91d

Skrevet

Du kunne gått til en utenlandsk butikk og spurt om de hadde en moden banan eller noe.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan umulig ha vært spesielt sulten når du ikke tok deg bryet med å spørre om du kan betale med Vipps når mange her har rådet deg til nettopp dette. 

Anonymkode: 776ff...8e8

• Liker 2
Skrevet

Har du med deg månedskort? :laugh:

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du med deg månedskort? :laugh:

Ja? 

Og nei, folkens, det var ikke så krise at jeg begynner å mase på ansatte om å hjelpe en person i "nød" 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...