AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg oversikt over gjeld? Kan tenke meg at jeg har 20 - 30.000,- i gjeld, så det er ikke snakk om veldig mye, men jeg vil finne ut av det og bli kvitt gjelden. Gjelden er også såpass lav at jeg tenker at å gå inn i en avtale med firmaer som hjelper til med sånne ting egentlig ikke er nødvendig for min del. Jeg tenker også at det heller ikke vil ta så lang tid å bli kvitt denne gjelden, men er selvsagt åpen for forslag. Hverken hjem eller bil står i fare, så å betale noen for hjelp til dette ser jeg også som unødvendig. Hadde håpet og klare dette selv. Erfaring noen? Anonymkode: 0b60e...7b1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvordan jeg kan skaffe meg oversikt over gjeld? Kan tenke meg at jeg har 20 - 30.000,- i gjeld, så det er ikke snakk om veldig mye, men jeg vil finne ut av det og bli kvitt gjelden. Gjelden er også såpass lav at jeg tenker at å gå inn i en avtale med firmaer som hjelper til med sånne ting egentlig ikke er nødvendig for min del. Jeg tenker også at det heller ikke vil ta så lang tid å bli kvitt denne gjelden, men er selvsagt åpen for forslag. Hverken hjem eller bil står i fare, så å betale noen for hjelp til dette ser jeg også som unødvendig. Hadde håpet og klare dette selv. Erfaring noen? Anonymkode: 0b60e...7b1 Du få da vel regninger på avdragene? Skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke ha oversikt over gjeld. Man vil jo få stadige purringer på gjeld man ikke har betalt. Anonymkode: fdff9...9be 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Mange praktiske tips her: http://gjeldsarbeid.no/ Anonymkode: cc728...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå