Gå til innhold

Har du amalgam fyllinger i tenna og er i dårlig form ?

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36
Skrevet

Flere her som er mye dårlig og ikke finner ut av helse problemene ? 

Var hos en spesialist nå å han trodde det kunne være kvikksølv forgiftning, skal nå ta prøve av det privat ... 

noen her som har hvert syk Pga det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har masse amalgam og har aldri merket noe til det.

Anonymkode: 3f0de...021

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har masse amalgam og har aldri merket noe til det.

Anonymkode: 3f0de...021

Jepp samme (dessverre, dårlig tannpuss som barn).

Skrevet
7 minutter siden, lillemy36 skrev:

Flere her som er mye dårlig og ikke finner ut av helse problemene ? 

Var hos en spesialist nå å han trodde det kunne være kvikksølv forgiftning, skal nå ta prøve av det privat ... 

noen her som har hvert syk Pga det ?

Noen mener at roten til alt vondt ligger i amalgamfyllinger, uten at det er hele sannheten for alle. 

Det ingen tenker over er at amalgam er et gammelt og velkjent tannfyllingsmiddel. Det er langt verre å fylle platmaterialer i munnen som vi pr. Dags dato vet forsvinnende lite om langtidseffekten av. Men vi vet at plast ikke er bra i mange sammenhenger. 

Denne spesialisten du har vært hos er det en skolemedisiner eller en som jobber alternativt? 

Anonymkode: 65254...c2d

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en som har fått den diagnosen, men måtte til utlandet for å finne ut av det. Testene de gjør i Norge ga ikke utslag, og det er heller ingen behandling her. Må betale for privat behandling i utlandet (annet vesteuropeisk land). 

Anonymkode: 5d0cc...758

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en som har fått den diagnosen, men måtte til utlandet for å finne ut av det. Testene de gjør i Norge ga ikke utslag, og det er heller ingen behandling her. Må betale for privat behandling i utlandet (annet vesteuropeisk land). 

Vil legge til at det er skolemedisinere i utlandet som har diagnostisert og behandler vedkommende. 

Gjest lillemy36
Skrevet

Jeg var hos en velkjent spesialist .

som sa symtomene mine lignet veldig på plagene til kvikksølv forgiftning, og plagene mine begynte da jeg fikk en betennelse i en slik tann i 2001. Har fortsatt en tann med amalgam. 

Prøven koster 2000kr 

Gjest lillemy36
Skrevet

Blodprøve for kvikksølv og porfyrin urin test

Gjest lillemy36
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tragisk at man ikke kan stole på testene i Norge ! Er det lenge siden han fikk diagnosen ?

Skrevet
15 minutter siden, lillemy36 skrev:

Tragisk at man ikke kan stole på testene i Norge ! Er det lenge siden han fikk diagnosen ?

Ett år siden tror jeg. Norske leger fant ingenting, og vedkommende ville kanskje endt med en ME-diagnose her 😞

Gjest lillemy36
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett år siden tror jeg. Norske leger fant ingenting, og vedkommende ville kanskje endt med en ME-diagnose her 😞

Off er det mulig ? Tviler på at dem finner noe på den prøven selv ... Norge kan jo ikke en dritt ... 

Skrevet

Jeg er mye sliten og har amalgan i hver jeksel .

Mye hull som barn, men har nesten ikke hatt hull som voksen. 

Har aldri tenkt over at det kan være det. Har fått påvist at jeg masse matintoleranse. Har ikke endret noe på dietten enda ( er lat av meg)

Anonymkode: dd7a4...a4a

Skrevet

Hvilke symptomer hadde du?

Som gjorde at du begynte å sjekke.

Anonymkode: 8c4d9...4ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...