Gå til innhold

Ikano visa og månedens rabatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Ikano Visa og brukt det på kjøp av månedens rabatt : hage og oppussing ? Har kjøpt både maling og annet  oppussingsmaterialer på fargehandel og byggvarehus, men rabatten fremkommer ikke på transaksjonsoversikten. Lurer på om det kan være noe galt i systemet deres. Sendt mail, men ikke fått svar. Noen som erfarer det samme denne måneden ? 

Anonymkode: fa596...e96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skyldes det at disse butikkene ikke er registrert hos Visa med en mcc-kode som stemmer overens med de kodene som gir rabatt hos Ikano. 

Kontakt Ikano og hør hvilke koder disse butikkene er registert med. Jeg har vært heldig tidligere med at Ikano har gitt rabatt manuelt. Gjaldt et kjøp av dyre sko på en ren skobutikk som feilaktig var registert som noe helt annet i systemet. 

Skrevet

Ringte de, og hun jeg snakket med syns det var rart at rabatten ikke var kommet med, for flere av butikkene stemte med kodene. Men hun sa som du, jeg kunne sende inn kvitteringene, og så ville de vurdere det og legge inn rabatt manuelt. Oppussing blir jo fort noen 1000-lapper. Så da er det veldig kjekt med 6% rabatt :)

Anonymkode: fa596...e96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...