Ruttis Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Jeg har siden mai 2017, hatt krav på 10.000 kr ekstra i året pga wn videreutdanning jeg tok i 2013. Da jeg tok den utdanninga jobbet jeg samme plass som nå, men det var først i fjor 2017, at det ble slik at man skulle få denne økningen i tariff avtalen. Dette oppdaget jeg først nå, så gikk til sjefen og spurte hvorfor jeg ikke hadde fått det. Dette viste hun ikke om?! Fikk ordna det så jeg fikk det nå da, men så spurte jeg om jeg da ville få etterbetalt fra 2017, mn det fikk jeg ikke, pga da måtte jeg selv ha kommet med vitnemålet den gang(trodde jeg hadde gjort d den gang vi tok utdannelsen, mn hun sa hun ikke fant d)? Uansett så var det min jobb å passe på d, å at hadde hun vist det så hadde hun selfølgelig sagt dette til meg/øka lønna før... stemmer dette? Er det slik at jeg ikke har krav på etterbetaling fordi jeg ikke kom meg vitnemålet da tariffen ble forandret? Enda jeg jobbet der da jeg tokk utdannelsen så hun hele tiden har vist om den?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Man er nok selv ansvarlig for å levere vitnemål mm for lønnsforhøying. Anonymkode: 76455...f31 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Ta kontakt med fagforeningen din. De vet hva du har krav på. Anonymkode: 2a093...5d0 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #5 Skrevet 12. september 2018 12 timer siden, Ruttis skrev: Er ikke organisert😏 Og dette er et godt eksempel på hvorfor man bør være organisert. Anonymkode: 8f102...f88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå