Gå til innhold

Mannlige bekjente som møter blikk... og holder det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par mannlig bekjente som titt og ofte møter blikket mitt, eller holder det lenger enn hva som er vanlig i en samtale. Etterfulgt med et lite smil ide de ser bort. 

Hva skal nå dette bety? Er mennesker jeg har god kjemi med. 

Anonymkode: 74895...032

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de blir brydd av at du stirrer veldig på dem?

Anonymkode: 637be...07c

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har et par mannlig bekjente som titt og ofte møter blikket mitt, eller holder det lenger enn hva som er vanlig i en samtale. Etterfulgt med et lite smil ide de ser bort. 

Hva skal nå dette bety? Er mennesker jeg har god kjemi med. 

ikke andre signaler? vil du ha kjæreste?

Anonymkode: 8d6e9...4de

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de blir brydd av at du stirrer veldig på dem?

Anonymkode: 637be...07c

Jeg stirrer ikke. De ser på meg først før blikket møtes. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke andre signaler? vil du ha kjæreste?

Anonymkode: 8d6e9...4de

Vi er gift, alle sammen 🙄

Skrevet

Noen gjør slik. Enkelte flørter, andre har problemer med sosiale koder.

• Liker 2
Skrevet

Trenger ikke å bety noe, annet enn å være hyggelig eller noe eller at de synes du er hyggelig.

Synes man skal være forsiktig med å tolke blikk som så mye mer enn det er. Ikke det at jeg vet hva du tror det betyr, men mange bedriver ønsketenking når det gjelder sånne ting har jeg lagt merke til.

Anonymkode: 8ba0f...54e

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at de fleste som ser veldig på andre gjør det fordi de ønsker å bli sett på selv eller de forventer å bli sett på. Litt innbilske folk, egentlig, som liker oppmerksomhet. 

Anonymkode: 4740b...cce

• Liker 2
Skrevet

Usikre menn med lite dameerfaring som søker bekreftelse. Det er min umiddelbare tolkning 🙂

Anonymkode: d6b8e...437

• Liker 1
Skrevet

Ofte: "jeg tror kanskje jeg kunne hatt sex med deg"

Anonymkode: a8919...cb4

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usikre menn med lite dameerfaring som søker bekreftelse. Det er min umiddelbare tolkning 🙂

Min umiddelbare tolkning av din tolkning, er at du er ræva på tolkninger. 

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, HalldirV2 skrev:

Min umiddelbare tolkning av din tolkning, er at du er ræva på tolkninger. 

Nesten alle nordmenn er usikre, de fleste menn har lite dameerfaring og å søke bekreftelse gjør alle hele tiden. Hvis tolkningen er ræva så er det fordi den er for åpenbar 🙂

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesten alle nordmenn er usikre, de fleste menn har lite dameerfaring og å søke bekreftelse gjør alle hele tiden. Hvis tolkningen er ræva så er det fordi den er for åpenbar 🙂

Hallo … " De fleste menn har lite dameerfaring "  ???   Unnskyld meg men … Lever du i ei kunstig boble eller ???

Anonymkode: 9add5...c9f

• Liker 1
Skrevet

Tror du overtolker, og tror alle menn har lyst på deg. 

Hvorfor skal de ha lyst på deg. De er gifte, du er yngre... 

Jeg har alltid blikket på folk jeg snakker med hele tiden. 

Anonymkode: 987da...23b

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du overtolker, og tror alle menn har lyst på deg. 

Hvorfor skal de ha lyst på deg. De er gifte, du er yngre... 

Jeg har alltid blikket på folk jeg snakker med hele tiden. 

Anonymkode: 987da...23b

Jeg tror ikke det. 🙄 på seg selv kjenner man andre, så du snakker vel av erfaring formoder jeg. 

• 3 uker senere...
Skrevet

En liten update med en liten twist. 

Han ene av disse, er stadig innom hos oss og det hender en sjelden gang begge familiene finner på ting sammen. Tur, grilling osv.  Jeg har jo merka at praten går lett og har vi har en god tone. 

Her for litt siden kom han og skulle hente ungen sin. Vi ble stående og vente på barna som var på vei hjem fra en lekeplass. Da ble alt så kleint og rart. Han søkte blikket mitt flere ganger og jeg tenkte jeg skulle være flink og ikke følge han opp på den. Jeg er ikke inbilsk men har god intuisjon om noen en sjelden gang liker meg. Ikke fikk vi til å prate skikkelig sammen heller 😳 Plutselig pinlig stillhet. 

Så går det noen få dager, og jeg får melding fra han (skriver aldri meldinger til hverandre). «Jeg må prate med deg»  Mannen min er kompis med denne mannen så skjønte jeg måtte velge mine ord klokt. Liker ikke å gå bak ryggen på han, så fortalte at jeg hadde fått en melding og hvor vi skulle møtes. 

Når jeg treffer han andre er han fortvila. «Jeg har driti meg ut. To ganger har jeg kalt kona mi for ditt navn. En gang i senga (!) og en gang etterpå. Hun er fly forbanna og helt sikker på at jeg er utro med deg» Jeg ble helt satt ut. Viser seg at han har visse følelser, men elsker fortsatt kona og vet godt det aldri kan bli noe mellom oss  😜

Fikk fortalt mannen min om det og trygget han på at det overhodet ikke er noe mellom han andre og meg. Han tror heldigvis på meg og har lovet å ikke bære nag til kompisen. Dette går over. Prøver å få kontakt med kona til han andre, men hun er ikke intr i å høre. 

Blir jo interessant å se hvor dette ender hen 🤦🏽‍♀️

Skrevet
On 10/5/2018 at 9:44 AM, AnonymBruker said:

En liten update med en liten twist. 

Han ene av disse, er stadig innom hos oss og det hender en sjelden gang begge familiene finner på ting sammen. Tur, grilling osv.  Jeg har jo merka at praten går lett og har vi har en god tone. 

Her for litt siden kom han og skulle hente ungen sin. Vi ble stående og vente på barna som var på vei hjem fra en lekeplass. Da ble alt så kleint og rart. Han søkte blikket mitt flere ganger og jeg tenkte jeg skulle være flink og ikke følge han opp på den. Jeg er ikke inbilsk men har god intuisjon om noen en sjelden gang liker meg. Ikke fikk vi til å prate skikkelig sammen heller 😳 Plutselig pinlig stillhet. 

Så går det noen få dager, og jeg får melding fra han (skriver aldri meldinger til hverandre). «Jeg må prate med deg»  Mannen min er kompis med denne mannen så skjønte jeg måtte velge mine ord klokt. Liker ikke å gå bak ryggen på han, så fortalte at jeg hadde fått en melding og hvor vi skulle møtes. 

Når jeg treffer han andre er han fortvila. «Jeg har driti meg ut. To ganger har jeg kalt kona mi for ditt navn. En gang i senga (!) og en gang etterpå. Hun er fly forbanna og helt sikker på at jeg er utro med deg» Jeg ble helt satt ut. Viser seg at han har visse følelser, men elsker fortsatt kona og vet godt det aldri kan bli noe mellom oss  😜

Fikk fortalt mannen min om det og trygget han på at det overhodet ikke er noe mellom han andre og meg. Han tror heldigvis på meg og har lovet å ikke bære nag til kompisen. Dette går over. Prøver å få kontakt med kona til han andre, men hun er ikke intr i å høre. 

Blir jo interessant å se hvor dette ender hen 🤦🏽‍♀️

Har ikke du laget en helt egen tråd om dette siste nå?

Anonymkode: 0e689...f4a

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke du laget en helt egen tråd om dette siste nå?

Anonymkode: 0e689...f4a

Ja..jeg fikk ingen svar her inne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...