Gjest Rimfrost Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Hva koster en brødbakemaskin ? Og hvis man vil lage surdeigsbrød, må man ha en "spesiall maskin"/lage det for hånd , eller klarer bakemaskinen dette ?
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Du får i alle prisvarianter. I disse strømtider, det koster. Desuten blir det kun et bittelillebrød.
Titti72 Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 Ang. surdeig kan jeg ikke svare. Jeg har en maskin hjemme som kostet rund 1000,- Det brukes ofte. Brødene blir ganske små, men høye, så en skive tilsvarer 1 1/2 vanlig skive. Vi setter den på om kvelden så vi får ferskt brød i matpakka om morgenen. Skulle gjerne brukt den oftere men mine brød blir ikke så gode som sambos så jeg er avhengig av at han setter det på. (Det er latskap av meg å ikke sette meg inn i hvordan de bakes og hvilken oppskrift som er best....)
Grooo Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Vi vurderte fram og tilbake og endte opp med en god eltemaskin i steden. Nettopp fordi vi ikke var så lysten på å lage bare "standardbrød" i den størrelsen som bakemaskinen gjør. Slenge ting i eltemaskin, la surre rundt en stund og slenge over i form går raskt og greit det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå