AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Det "gitteret" i den ene har løsnet litt i den ene siden sånn at det stikker ut fra ramma og hele filteret er bittelitt bøyd. Det andre er som det skal være. Gjør dette noe? Jeg får det på plass i vifta, det er bare en liten glipe mellom rammen og "gitterete" på det ene, ellers alt ok. Anonymkode: 48098...a1b
frekvens Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Du vil få mer fett opp i rørene siden luften tar letteste vei. I lengden er det ikke bra. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, frekvens skrev: Du vil få mer fett opp i rørene siden luften tar letteste vei. I lengden er det ikke bra. Å, det tenkte jeg ikke på. Jeg skal kjøpe nytt, men lurte på om jeg kunne bruke det som vanlig i mellomtiden. Dropper det for sikkerhets skyld. Takk. Anonymkode: 48098...a1b
frekvens Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 Jeg ville ikke vært hysterisk heller. Bruk vifta men ikke vent lenge med å fikse det. Sett omså en tape over glippen 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #5 Skrevet 11. september 2018 1 minutt siden, frekvens skrev: Jeg ville ikke vært hysterisk heller. Bruk vifta men ikke vent lenge med å fikse det. Sett omså en tape over glippen Takk for tips om å tape over. Anonymkode: 48098...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå