Gå til innhold

Skifte dører inne

Arwen

Anbefalte innlegg

Vi skal skifte dører inne til sommeren. 3 stykker hvor karmene og alt må skiftes ut.

Vi tenkte at vi for en gangs skyld skulle koste på oss å få noen til å gjøre det for oss. Hva sånn hva må vi ut med? Noen anbefalinger på håndverker i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen anelse hvor mye det koster, men vil bare si at jeg har bodd 2 forskjellige steder hvor tidligere eiere selv har byttet dører m/karm og det er helt jævlig å se på dem. De er skjevt plassert, heller utover i toppen ig 1 av dørene må presses igjen. Uasnsett hvor myee det koster så la andre gjøre det hvis dere ikke er flinke snekkere selv. Dere skal leve med resultatet etterpå og i mitt tilfelle så gremmes jeg hver dag når jeg sliter for å lukke den ene jævla døra inn til gangen (seff er det den som lukkes oftest).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

hadde fått hjelp av en meget kompetent pappa hvis vi skulle gjort det selv, men han har nok å gjøre og vi har gjort så enormt mye selv her så synes vi fortjener å se noen andre jobbe nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det koster med håndverker, men dørene får man til alle priser.

tror vi betalte rundt 1000 kr for våre dører (karm i tillegg på noen få hundrelapper) når vi byttet dem i sommer. de var hvite, med enkel profil på. Dørene vi kjøpte med glass kostet vel rundt 2000 kr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...