AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Hei! Jeg kjøpte en North 13.5 GPS Klokke til barnet mitt via Jollyroom. Jeg har idag vært hos Elkjøp for å få tak i et microsim som må være plassert i klokken. De på butikken sa det holdt med et kontantkort. Når jeg nå prøver å slå på klokken står det på displayet at man skal taste pinkode. Men er jo ingen taster for å bruke på klokken og heller ingen plass i appen man skal taste pin. Noen som har vært borti lignende? Anonymkode: 8e20c...97c
Kjetil E Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg kjøpte en North 13.5 GPS Klokke til barnet mitt via Jollyroom. Jeg har idag vært hos Elkjøp for å få tak i et microsim som må være plassert i klokken. De på butikken sa det holdt med et kontantkort. Når jeg nå prøver å slå på klokken står det på displayet at man skal taste pinkode. Men er jo ingen taster for å bruke på klokken og heller ingen plass i appen man skal taste pin. Noen som har vært borti lignende? Anonymkode: 8e20c...97c Det kommer ikke opp et virituelt tastatur heller hvis du trykker på displayet akkurat der du skal skrive inn pin-koden?
Fluttershy Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Du må sette kortet inn i en vanlig mobil først, og slå av pin koden. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 3 timer siden, Fluttershy skrev: Du må sette kortet inn i en vanlig mobil først, og slå av pin koden. Takk for tips, da er det endret 😊 Men nå får jeg altså ikke stilt inn ting i appen da det står at enheten ikke har nettverk. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 8e20c...97c 1
panfobi Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 Jeg har kastet esken, og dermed også den koden man skulle scanne. Hvordan får jeg koblet den opp mot appen da?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #6 Skrevet 30. juli 2019 På 11.9.2018 den 22.15, AnonymBruker skrev: Takk for tips, da er det endret 😊 Men nå får jeg altså ikke stilt inn ting i appen da det står at enheten ikke har nettverk. Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 8e20c...97c Fikk du til dette? Jeg plages med akkurat det samme nå! Anonymkode: 0bd93...1d8
LilleLinda88 Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 Jeg plages med det samme, fant dere ut sv dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå