Gjest carrieb. Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 dere som har sett den før; de sensurerte den jo!!!! han mannen på sexkurset skulle ha ejakulasjon og den skulle lande i fjeset på miranda men dette var blitt sensurert! hva har skjedd med tv3?? :o
Gjest Dalwhinnie Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Jeg la også merke til det. Er dette noe nytt tv3 har begynt med siden de nå sender gamle episoder så tidlig på kvelden?
Gjest gjest1 Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 La merke til dette jeg også! Var jo det beste ved hele episoden :D
Gjest Catwoman Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 ja, jeg og mente det var et eller annet som manglet med den episoden i kveld ja. Og det var det det var... hmmm...rart.
Gjest Aurélie Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Har alle sesongene på dvd, og den hendelsen er langt i fra av det verste.. Så om TV3 skal holde på å sensurere vekk alt som kan oppfattes som støtende, så må de gå amok med saksa. :-?
Loolaa Skrevet 16. mars 2005 #6 Skrevet 16. mars 2005 De dubbet faktisk noe en dag også! Det var helt tydelig at Samantha brukte ordet "fuck" men det var lagt på en stemme (som hørtes ut som henne) hvor det i stedet ble bruket "have sex".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå