Gå til innhold

Jeg har ikke hørt noe mer fra henne

Anbefalte innlegg

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

.Det er jeg ikke. Jeg trenger tid.

Anonymkode: 64bf9...08f

At du ikke evner å ta noe som helst initiativ handler ikke om 'tid'. Ingen som sier du skal bli kjæreste med henne i morgen, men en viss gjensidighet i kommunikasjonen må det være. Hun er ikke klovnen din, eller aktivitetslederen din, og hun kommer til å miste interessen dersom alt du gjør er å kreve uten å gi noe i retur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan da ikke bestemme at jeg skal ta kontakt. Jeg tror hun sa det for å slippe å ta initiativ igjen og la det være opp til meg om vi skal møtes igjen. Det er ikke sånn det gjøres. Det er hun som har vært mest på og derfor "eier" denne relasjonen, derfor er det hennes jobb å ta kontakt igjen nå. 

Jeg trenger tid på å bestemme meg for å fortsette. Når jeg da ikke hører mer fra henne er hun ikke interessert lenger og derfor gjør jeg ikke mer heller.

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg er interessert enda. Det er hun som ville møtes igjen og forventer at jeg tar initiativ.

Fordi det er ikke min jobb.

Jeg er ikke interessert i å redde stumpene. Hun er ikke så spesiell.

Det er jeg ikke. Jeg trenger tid.

Nei, venter på henne som ga uttrykk for at hun ville møtes igjen.

Ikke interessert nok tror jeg. 

Ikke ta kontakt med henne igjen  du, hun fortjener ikke en fyr som er så lite gira, å anser henne som 'ikke så spesiell'

Råd nr 1 for oss damer i dating, er at hvis fyren ikke har tid de dagene man foreslår noe, og ikke følger opp med nye dager av seg selv, og aldri tar iniativ til å møtes, skal man snu i døra, da er han ikke interessert (nok). Så jeg skjønner at hun ikke tar kontakt med deg. 

Anonymkode: b44cd...a12

• Liker 5
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Jeg bruker lang tid på å få interesse for noen. Det skjer ikke over natta kan du si. Derfor har det vært fint at hun har vært på og fulgt opp (tatt initiativ til å møtes), for da har jeg sluppet å tenke på det. 

Det man jo ikke hun vite?

Anonymkode: 57b9f...866

Skrevet

Men tror du hun hadde hjulpet deg med oppvasken? 

Anonymkode: b4b9c...1d5

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det man jo ikke hun vite?

Kan, ikke man

• Liker 1
Skrevet

Håper dette er tull og trolling. Hvis ikke: Ts, håper du trives med deg selv. Forstår at du ønsker å møte noen. Men det kommer ikke til å skje slik du er nå. 

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun kan da ikke bestemme at jeg skal ta kontakt. Jeg tror hun sa det for å slippe å ta initiativ igjen og la det være opp til meg om vi skal møtes igjen. Det er ikke sånn det gjøres. Det er hun som har vært mest på og derfor "eier" denne relasjonen, derfor er det hennes jobb å ta kontakt igjen nå. 

Jeg trenger tid på å bestemme meg for å fortsette. Når jeg da ikke hører mer fra henne er hun ikke interessert lenger og derfor gjør jeg ikke mer heller.

Jeg har ikke bestemt meg for om jeg er interessert enda. Det er hun som ville møtes igjen og forventer at jeg tar initiativ.

Å hjelpes meg du er en fyr jeg ikke hadde giddi å brukt 3 sekunder på. Det er ikke dama sin jobb å alltid ta kontakt, det er ikke dama som eier relasjonen, det er begges ansvar. Få ræve i gir og ta initiativ hvis du ønsker kontakt, men for dama sin del håper jeg du feiger ut da alle damer fortjener en mann som er bedre enn deg.

Anonymkode: f3fce...f35

• Liker 2
Skrevet

Hvis du tar kontakt, husk å linke til denne tråden. 

Anonymkode: b6d4e...d67

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så den som er mest intressert er den da som alltid skal ta intiativet? Er det din logikk?  Jeg mistenker at siden hun har 'eierskapet' i denne relasjonen, så har hun kasta den i søpla da det kun er vedlikehold og krav, og ikke noe glede av den...

Du trenger mer tid på å bestemme deg? Hvorfor i alle dager sitter du her og syter da?? Du har ikke tenkt at du da kanskje må legge inn noen aksjer selv for å se om verdien øker eller ei??

Du er han som mente at dama skulle ta ut av oppvaskmaskinen din eller?? Du er mistenktelig lik!

Anonymkode: f1105...cc2

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tror du hun hadde hjulpet deg med oppvasken? 

Anonymkode: b4b9c...1d5

Haha, akkurat det jeg også tenkte på 😂 Veldig viktig å ta ut av oppvaskmaskinen hos en man aldri har vært hos tidligere.

Anonymkode: f1105...cc2

• Liker 3
Skrevet

Du ikke kan vite, TS, hva som er grunnen til at det går en uke der hun ikke tar kontakt, om du ikke spør. Om du ikke bryr deg om å bli bedre kjent med henne og finne ut om interessen øker, så trenger du ikke å gjøre noe annet enn du gjør nå. Er hun skikkelig interessert, så hører du fra henne igjen. Hun er gjerne sint eller lei seg, for det er ikke så ofte vi treffer mennesker som trenger lang tid, så det er vanskelig å skjønne for oss som tenker og handler som folk flest.

Tenk gjennom hvorfor du trenger lang tid, og om hun tar kontakt igjen, forteller du henne det. Så blir det opp til henne om hun vil vente på deg eller om det blir for slitsomt for henne. Ærlighet er bra - og skulle det bli noe mellom dere, må hun klare å leve med at du trenger tid.

Skrevet

Hun eier relasjonen... Så, om du hadde likt henne og date 4,5,6 hadde blitt til 23,24,25 og samboerskap, så bestemmer hun hvor dere skal bo, innrede, antall barn og disses navn... Fordi hun eier relasjonen mellom dere, ja? Riktig. Så bra du ble selvstendig. 

Anonymkode: dd07a...a38

• Liker 3
Skrevet

TS.. ta kontakt, du kommer ingen vei uten å yte litt selv. Eller gi faen..

Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt ok at du trenger tid, men du er tafatt uansett. 

Skrevet

Hvis hun hadde vært interessert så skal hun ta kontakt sier du.

Snu på det. Ta kontakt. Vis interesse!

Eller bare drit i det og la dette dø helt ut. Antageligvis er det for sent å redde dette uansett.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har møtt ei hyggelig dame noen ganger nå. Vi møttes på nettdating og har møttes irl 3 ganger.
Hun har vært mest på og har tatt mest initiativ og spurt om å møtes på de to siste datene vi har vært på.

Men nå har jeg ikke hørt noe mer fra henne. Er hun ikke interessert lenger?

Og du trodde at du var den eneste hun datet ? det er flere single menn enn damer...så sjansen for at hun dater både 2-3 samtidig er ganske høy du. Skal du ha dame så må du være PÅ 24\7...ellers blir det ikke mye på deg. 

Skrevet

Godt mulig dette er trolling, men jeg prøver likevel:

Du tenker jo tydeligvis på dama siden du tar deg bryet med å skrive en tråd om henne her TS. Logg av internett og bruk energien på å sende henne en melding i stede. Det koster deg mindre tid og frustrasjon enn å skrive her med alle oss som ikke er enig med deg uansett.

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Pinadø, ts :P DU må vise interesse nå. Be henne ut IDAG, eller la det ligge.

Anonymkode: e70c7...49c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...